بازدید 8486
۱

کشف بزرگترین محموله مشروبات الکلی در کرمان

کد خبر: ۶۵۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳ 23 January 2017
دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: بزرگترین محموله مشروبات الکلی خارجی توسط ماموران نیروی انتظامی در کرمان متوقف شد.
 
به گزارش مردم سالاری، دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب کرمان صبح دیروز یکشنبه سوم بهمن ماه در جمع خبرنگاران اظهار‌داشت: شنبه شب گذشته بزرگترین محموله مشروبات الکلی خارجی توسط ماموران نیروی انتظامی در کرمان متوقف شد.
 
وی با قدردانی از ماموران نیروی انتظامی در استان کرمان گفت: این محموله که از غرب کشور وارد شده است، از بسیاری استان‌های کشور عبور کرده بود اما در استان کرمان کشف و متوقف شد. وی با بیان اینکه در این راستا سه نفر افراد غیربومی دستگیر شدند افزود: این مشروبات در داخل یک کامیون جاساز شده بود که تعداد قوطی‌های کشف شده 2 هزار و 970 عدد انواع مشروبات الکلی است.
 
وی ارزش ریالی این محموله را حدود 4 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی با تمام توان با پدیده شوم قاچاق در هر زمینه‌ای مبارزه می‌کند.
 
سالاری با بیان اینکه از ابتدای امسال بالغ بر 14 هزار انواع مشروبات الکلی در استان کرمان کشف شده است خاطر‌نشان کرد: در اسلام از مشروبات الکلی به عنوان ام‌المفاسد یاد شده و بسیاری از جرائم خشن و خشونت‌های خانوادگی، تصادفات و نابهنجاری‌های اجتماعی ناشی از مصرف مشروبات الکلی است.
 
وی گفت: این مشروبات با هدف ایجاد بی‌بندو‌باری در جامعه توزیع می‌شود و حتی قیمت آن در محل کارخانه و محل توزیع یکی است که نشان از برنامه استکبار برای از پای در آوردن جامعه اسلامی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
.
.
با توجه به اینکه خداوند تاکید فرموده اند حتی با فردی که در میهمانی شرکت می کند که در آن میگساری می شود هرچند مشروب هم نخورد قهر می کندِِ......

... شما دقت بفرمایید ....

....مشروب بخاطر ضرر ایجاد حالت مستی و بیماری کبدی که بوجود میاورد به شدت مورد تقبیح خداوند متعال است....
.
.... بنابراین باید مجازات سرمایه گذاران و خریداران و وارد کنندگان و توزیع کنندگان و رشوه گیرندگان ارائه دهنده مجوز شفاهی به عبور از مرزها جهت ورود به داخل کشور اعدام باشد...
.
.
بسیاری از بزه کاری های اجتماعی ناشی از همین مستی صورت می گیرد قتل و تجاوز و تصادف ها و پارتی ها و....

.
.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها