بازدید 5931

دولت ترامپ به رسانه‌ها اعلان جنگ کرد

کد خبر: ۶۵۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰ 23 January 2017
رئیس دفتر ترامپ می گوید با چنگ و دندان به مقابله با رسانه هایی می رویم که سعی می کنند رئیس جمهوری جدید آمریکا را نامشروع جلوه دهند.

به گزارش مهر به نقل از بی بی سی، کاخ سفید از جنگ تمام عیار خود با رسانه های آمریکایی در پاسخ به رفتار ناعادلانه آنها در پوشش اخبار مربوط به دونالد ترامپ رئیس جمهوری تازه کار آمریکا، خبر داد.

گفتنی است که پیشتر، ترامپ در دیدار از مقر سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا)، از کوچک نمایی رسانه های مخالف در بازتاب جمعیتی که جمعه گذشته، برای مراسم تحلیف وی به واشنگتن دی سی آمده بودند؛ انتقاد کرد و خبرنگاران را در زمره غیرصادقانه ترین ابناء بشر برشمرد.

به دنبال این اظهار نظر، «رینس پرباس» رئیس دفتر ترامپ نیز در مصاحبه با «فاکس نیوز» گفت: مسئله به کوچک نمایی جمعیت حاضر در مراسم تحلیف رئیس جمهور ختم نمی شود؛ بلکه موضوع حملات رسانه ها در تلاش برای نامشروع جلوه دادن وی است.

وی همچنین تهدید کرد: با چنگ و دندان با رسانه ها می جنگیم.

گفتنی است، «شون اسپایسر» سخنگوی کاخ سفید نیز پیشتر گفته بود رسانه ها تصاویر مربوط به حضور مردم در مراسم تحلیف ترامپ را دستکاری کرده اند و بر خلاف ادعای آنها، جمعیتی که روز جمعه به تماشای مراسم ادای سوگند ترامپ آمدند، در نوع خود بی سابقه بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان