بازدید 2959

برد دوگله چلسی و نجات آرسنال بدست الکسیس

بازیکنان برنلی با فشار حملات خود در دقیقه 3+90 از روی نقطه پنالتی بازی را مساوی کرد اما این پایان کار نبود و در دقیقه 8+90 سانچس از روی نقطه پنالتی گل برتری شاگردان ونگر را به ثمر رساند.
کد خبر: ۶۵۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰ 22 January 2017
تیم آبی پوش لندنی در ادامه روند خوب خود با ۲ گل در خانه به برتری رسید و جایگاهش در صدر جدول را بیش از پیش تثبیت کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم چلسی با برتری خانگی 2 بر صفر مقابل هال‌سیتی به صدرنشینی‌اش در جدول لیگ برتر انگلیس استحکام بخشید.

 در آخرین بازی شب دوم هفته بیست  و دوم لیگ برتر انگلیس، چلسی با 2 گل کاستا در وقت‌های تلف شده طولانی نیمه اول و کیهیل در دقیقه 81، 2 بر صفر هال‌سیتی را شکست داد و با 55 امتیاز اختلافش با آرسنال رده دومی را به 8 امتیاز افزایش داد. هال‌سیتی 16 امتیازی هم در مکان نوزدهم باقی ماند.

آرسنال هم در استادیوم امارات میزبان برنلی بود و با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.در این بازی مصطفی در دقیقه 59 اولین گل بازی را به ثمر رساند اما در ادامه ژاکا در دقیقه 65 اخراج شد تا توپچی‌ها 10 نفره شوند.

در ادامه بازیکنان برنلی با فشار حملات خود در دقیقه 3+90 از روی نقطه پنالتی بازی را مساوی کرد اما این پایان کار نبود و در دقیقه 8+90 سانچس از روی نقطه پنالتی گل برتری شاگردان ونگر را به ثمر رساند.

آرسنال با این برد 47 امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد. در دیگر دیدار برگزار شده ساوتمهپتون با 3 گل لستر سیتی را درهم کوبید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار