بازدید 3311

تراکتوردرخانه پیکان برد و فرصت فرار را ازپرسپولیس گرفت

کد خبر: ۶۵۹۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸ 22 January 2017
تیم تراکتورسازی تبریز با گل محمد ابراهیمی از میزبان خود پیش پاافتاده است.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته هفدهم برای هیچ یک از دو تیم پیکان و تراکتورسازی خوب پیش نرفت تا هر دو تیم با انگیزه زیادی به این دیدار وارد شوند. تراکتور در خانه و در مقابل صنعت نفت به نتیجه ای بهتر از تساوی دست نیافت و تیم پیکان در دیداری خارج از خانه مغلوب صبای قم شد. 

این نتایج باعث و پیروز دو تیم پرسپولیس و سپاهان سبب شد تا اختلاف امتیاز بیشتری با صدر جدول پیدا کنند. در این دیدار تیم تراکتورسازی برای کسب پیروزی و کم کردن اختلاف با پرسپولیس پا به میدان می گذارد و تیم پیکان نیز امیدوار به حفظ روند شکست ناپذیری در خانه است.

پیکان - تراکتورسازی ساعت 15:45 ورزشگاه شهدای شهر قدس؛ تماشاگر 
داور: بیژن حیدری – بابک داوری – رحیم حاجیلو – روح اله شریفی – ناظر: سعید بخشی زاده.
اخطار:  محمد نوری(27) و فرزاد حاتمی (45) از تراکتورسازی و امیرحسین صادقی (63) و آرمان قاسمی (77) و فیلیپه برنارد (90) از پیکان
 
 ترکیب پیکان: رحمان احمدی، یزدانی، صادقی، حمودی، قاسمی، رحمانی، بارانی، نعمتی، کریمی(68 فیلیپه برنارد)، آقاخان (55 گادوین منشا) و مغانلو (75 مهدی شیری)
سرمربی: مجید جلالی
  
ترکیب تراکتورسازی:محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، هادی محمدی، مهدی کیانی، محسن بنگر، امید عالیشاه( 89 مهدی شریفی)، محمد ابراهیمی، جاسم کرار(82 احمد نوراللهی)، محمد نوری، هاشم بیگ زاده و فرزاد حاتمی.
سرمربی: امیر قلعه نویی
  
شرح گل:
 
 1_0(تراکتور): در دقیقه 73 توپ سرگردان پشت محوطه جریمه به محمد ابراهیمی رسید و این بازیکن آماده موفق شد به زیبائی دروازه رحمان رضایی را باز کند.
  

اگرچه 45 دقیقه اول بدون گل به اتمام رسید اما دروازه هر دو تیم بارها با خطر مواجه شد. پیکان با شیوه دفاع و ضدحمله مطلق و تراکتور با میدان داری بیشتر و حملات سریع بارها دروازه یکدیگر را با خطر مواجه کردند که بی دقتی مهاجمان و واکنش های خوب دروازه بان ها مانع از فروریختن قفس های توری شد. در نیمه اول علی حمودی، جاسم کرار، امید عالیشاه و رحمان احمدی نمایش خوبی داشتند. این مسابقه ای است که در هر دقیقه احتمال گلزنی درآن وجود دارد بخصوص که پیکان در نیمه دوم منشا مهاجم کامرونی خود را به میدان فرستاده است.
 
دقایق حساس:
 دقیقه10: ضربه شهریار مقانلو از داخل محوطه جریمه در اختیار اخباری قرار گرفت.
دقیقه 15: ضربه سر سیاوش یزدانی به آرامی در اختیار اخباری قرار گرفت.
دقیقه 17: ضربه ایستگاهی جاسم کرار به صورت دو ضرب توسط احمدی گل پیکان مهار شد.
دقیقه 21: حرکت انفرادی زیبای محمد ابراهیمی، امید عالی شاه را دز موقعیتی تک به تک با احمدی قرار داد ولی ضربه این بازیکن توسط احمدی دفع شد.
دقیقه 30: خالد شفیعی روی تعلل خط دفاعی پیکان در موقعیت فوق العاده گلزنی قرار گرفت و در کمال تعجب توپ را با فاصله به بیرون فرستاد.
دقیقه 38: ضربه ایستگاهی زیبای کرار با واکنش احمدی به کرنر فرستاده شد.
دقیقه 43: بیژن حیدری داور مسابقه به کنار خط آمد و تذکر جدی به مربی تیم تراکتورسازی به جهت اعتراض های او به تصمیمات داوری داد.
دقیقه 45: ارسال زیبای مرتضی آقاخان با بی دقتی محض شهریار مقانلو از دست رفت.
دقیقه 49: شوت فرزاد حاتمی از بالای دروازه راهی اوت شد.
دقیقه 54: پاس زیبای کرار ، محمد نوری را در موقعیت خوبی قرار داد ولی ضربه این بازیکن آرام بود و در دستان احمدی جای گرفت.
دقیقه 56: بازیکنان تراکتور روی یک ضربه اوت حمله سریعی را آغاز کردند و امید عالیشاه در موقعیتی تک به تک قرار گرفت ولی ضربه این بازیکن توسط رحمان احمدی دفع شد.
دقیقه 62: فرار منشا به پشت خط دفاعی تراکتور و جا گذاشتن بنگر موقعیت خوبی را نصیب این بازیکن کرد ولی ضربه دقت کافی نداشت.
دقیقه 64: کرنر ارسالی توسط حمودی با ضربه سر منشا همراه شد ولی اخباری مانع گل شدن توپ شد.
دقیقه 65: بلافاصله تیم پیکان روی یک ارسال و حرکت زیبای نعمتی در آستانه رسیدن به گل قرار داشت ولی باز هم اخباری مانع از گل شدن توپ شد.
دقیقه 83: ضربه ایستگاهی محمد نوری با واکنش خوب رحمان احمدی به کرنر رفت.
دقیقه 89: ضربه ایستگاهی گادوین منشا با واکنش اخباری به کرنر فرستاده شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل