بازدید 3230
۱

آیاسریعترین ایرانی تاریخ ازمرز10ثانیه می گذرد؟

تمام تلاش ها و سرمایه گذاری ها برای یک اتفاق جاودان در دو و میدانی ایران است؛ شکست رکورد زیر 10 ثانیه در دو 100 متر که در حال حاضر تفتیان تا این اتفاق مهم فاصله چندانی ندارد.
کد خبر: ۶۵۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲ 22 January 2017
حسن تفیتیان کمتر از 10 روز دیگر مسابقات اروپایی خود و تمرینات با مربی فرانسوی اش را آغاز می کند تا او به اولین دونده ایرانی تبدیل شود که رکورد دویدن 100 متر زیر 10 ثانیه را ثبت خواهد کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، یکی از مهمترین اتفاقات ورزش ایران در المپیک ریو توسط حسن تفتیان و در دو 100 رخ داد جایی که این ورزشکار توانست به عنوان اولین دونده ایرانی پا به نیمه نهایی دو سرعت المپیک راه پیدا کند. با وجود رقم زدن این اتفاق مهم او همچنان می گفت از عملکرد خود راضی نیست و باید در فینال حاضر می شد و از همان ریو قول داد در آینده رکوردهایی جدیدی را رقم خواهد زد.

تفتیان پس از بازگشت تمرینات خود را به سرعت آغاز کرد اما از هفته آینده روند کاری او تفاوت های عظیمی را تجربه خواهد کرد. تفیتان در ابتدا به شهر دوسلدورف آلمان می رود و در مسابقات داخل سالن حاضر می شود تا در ماده 60 متر به دعوت مسابقات با سایر دونده ها بدود. بعد از آن تفیتان راهی فرانسه می شود تا در مسابقات پاریس شرکت کند و پس از آن در پاریس ماندنی خواهد شد تا تمرینات خود را زیر نظر مربی فرانسوی خود در کمپ همان کشور پیگیری کند.

آیاسریعترین ایرانی تاریخ ازمرز10ثانیه می گذرد؟

تمام این تلاش ها و سرمایه گذاری ها برای یک اتفاق جاودان در دو و میدانی ایران است؛ شکست رکورد زیر 10 ثانیه در دو 100 متر که در حال حاضر تفتیان تا این اتفاق مهم فاصله چندانی ندارد. او درباره اتفاقات رو در روی خود می گوید:« مسابقاتی که خواهم رفت جزو معتبرترین مسابقات جهانی داخل سالن است اما من هنوز با مربی جدیدم تمرینی نکردم و هدف ما برای مسابقات قهرمانی آسیا در سال آینده گذاشته شده است. حضورم در این مسابقات برای حفظ شرایط مسابقه است اما نه خودم و نه مربی ام انتظار نتیجه نداریم و برنامه هایمان برای سال آینده خواهد بود.»

تفتیان تا دو هفته آینده مربی جدید و نامدار خود را ملاقات خواهد کرد و تمریناتش با او ادامه پیدا خواهد کرد. او در مورد تمریناتی که پیش رو خواهد داشت هم ادامه داد:« با هماهنگی که با مربی ام انجام داده ایم او در مسابقات پاریس به من ملحق خواهد شد و پس از آن تمریناتم را زیر نظر او ادامه خواهم داد. او شاگردان بزرگی را به دو سرعت معرفی کرده است و امیدوارم این راهی که ما شروع خواهیم کرد برای اول ایران و بعد خودم خبرهای خوبی را به همراه داشته باشد.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
موهاش رو کوتاه کنه شاید یک صدم درصد سرعتش بیشتر بشه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان