بازدید 2711

وزارت کشور توان برگزاری انتخابات الکترونیکی در تمام کشور را ندارد

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر قصد برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی وجود دارد، از هم اکنون برای انتخابات‌های بعدی باید افرادی را آموزش دهند تا با دقت نظر بیشتری انتخابات برگزار شود.
کد خبر: ۶۵۸۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 22 January 2017
محسن بیگلری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص برگزاری انتخابات الکترونیکی، اظهار داشت: موضوع برگزاری انتخابات الکترونیکی تاکنون چندین مرتبه مطرح شده است ولی بنظرم وزارت کشور توان برگزاری انتخابات الکترونیکی در تمام کشور را ندارد.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر به دنبال برگزاری انتخابات الکترونیکی هستیم، بهتر است که در 2 استان به صورت پایلوت انتخابات الکترونیکی را برگزار کنیم تا آشنایی های لازم را به دست آوریم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هنوز مردم و مجریان برگزاری، به انتخابات الکترونیکی عادت نکرده‌اند، برخی مواقع شاهد بوده‌ایم که جمع بندی در مرکز اصلی به صورت سیستمی انجام شده ولی متاسفانه ایراداتی دیده شد که در نتیجه مشکلات خاص خود را به دنبال داشت.

بیگلری با بیان اینکه ماموران اجرائی که بر سر صندوق ها می روند، آشنایی لازم را با انتخابات الکترونیکی ندارند، متذکر شد: زمان زیادی تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها نمانده است که مجریان آموزش‌های لازم را ببینند.

وی افزود: نه تنها وزارت کشور نمی تواند انتخابات الکترونیکی را در سراسر کشور به خوبی برگزار کند، بلکه در صورت برگزاری، با مشکلات خاصی مواجه خواهد شد، باید در 2 استان به صورت آزمایشی انتخابات را به صورت الکترونیکی برگزار کنند.

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر قصد برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی وجود دارد، از هم اکنون برای انتخابات‌های بعدی باید افرادی را آموزش دهند تا با دقت نظر بیشتری انتخابات برگزار شود، گفت: رای مردم بر طبق فرمایش رهبری حق الناس است و اگر یک رای در اثر خرابی سیستم جابه جا شود، این یک اشتباه بزرگ است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل