بازدید 2765

ناپولی رویای اروپایی میلان را دزدید

میلان در شبی که به برد حساس برابر ناپل نیاز داشت و در نیمه دوم هم طوفانی بازی کرد، موقعیت های پیاپی را از دست داد تا با هنر مهاجمان حریف در سن سیرو بازنده باشد.
کد خبر: ۶۵۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 22 January 2017
ناپولی موفق شد با گل های اینسینیه و کایخون، میلان را شکست دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، دو تیم میلان و ناپولی، در دیداری حساس و مهم در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند. در همین دقایق ابتدایی پاس اشتباه پاشالیچ را مدافع ناپولی قطع می کند و توپ را بر روی یک ضد حمله به اینسینیه می رسانند، این مهاجم سریع هم با شوت پای چپ و بر روی عملکرد ضعیف دوناروما، اولین گل این بازی را به نام خود ثبت می کند. 

شوک برای میلان. پاس جورجینیو به مرتنز وی را صاحب توپ می کند و این بازیکن به سادگی کایخون را در موقعیتی تک به تک قرار می دهد. کایخون هم با بغل پایی آرام، دومین گل را به ثمر می رساند تا سن سیرو در سکوت کامل به بازی نگاه کند. بازی برای میلان وحشتناک دنبال می شود، در دفاع متزلزل و در خط حمله بی برنامه هستند، برعکس آن ها ناپولی بسیار سازمان یافته است. سوسا با کارت زرد روبه رو می شود. 

ناپولی رویای اروپایی میلان را دزدید

گل برای میلان! بر روی توپ ربایی یورای کوتسکا، این بازیکن با رینا تک به تک می شود و به راحتی دروازه ناپولی را باز می کند. حساب کار 2-1 می شود. میلان به حملات خود ادامه می دهد، شور و هیجان بازهم به سن سیرو بازگشته است. در شرایطی عجیب، باکا در حالی که داشت با دروازه بان تک به تک می شد با خطای تونلی متوقف شد و داور بازی روکی، تنها به کارت زرد اکتفا کرد. سوت های اعتراض آمیز در سن سیرو. نیمه اول با نتیجه 2-1 به اتمام می رسد.

میلان نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد، موقعیت های پیاپی این تیم از دست می رود. در یکی از این موقعیت ها ضربه سر پاشالیچ به تیر دروازه برخورد می کند. گوستاوو گومز با کارت زرد روکی رو به رو می شود. میلان پیاپی با حملات خطرناک خود ناپولی را تهدید می کند. 


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها