بازدید 10608

گزینه نظامی آمریکا حرف مفت است

کد خبر: ۶۵۸۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹ 21 January 2017
وزیر سپاه در دوران جنگ تحمیلی با بیان این که امروز گزینه نظامی یک حرف مفت و بی‌اساس است، تاکید کرد: توان بسیج کردن ۵ برابر نیروی زمینی آمریکا را داریم.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، محسن رفیق‌دوست عضو سابق شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی  شامگاه امشب در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسی که در دفتر مرکزی این تشکل سیاسی اصولگرا برگزار شد، با بیان این که امروز جمهوری اسلامی و حکومت ولایت فقیه در حکومت اسلامی حاکم است به ذکر خاطراتی از دوران انقلاب پرداخت و اظهار کرد: 2 حرکت را در سالهای اول انقلاب شاید یکی سال 60 و دیگری سال 62 از امام دیدم، وقتی خرمشهر آزاد شد و بلافاصله رژیم صهیونیستی لبنان را اشغال کرد بدون اجازه امام به لبنان نرفتیم و اولین فردی که مامور شد وضعیت لبنان را بررسی کند که چه کمک‌هایی می‌توان به آنها کرد بنده بودم، که اوضاع را بررسی کردم و به کشور بازگشتم. 

وی ادامه داد: در سفر بعدی به همراه محسن رضایی و شهید صیاد شیرازی به لبنان رفتیم و در همانجا ماندیم. 

رفیق‌دوست افزود: بعد از امام راحل مقام معظم رهبری راه اسلامی کردن کشورهای اسلامی را محکم‌تر رفت. 

عضو سابق شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی به جنگ 33 روزه اشاره کردو گفت: بعد از جنگ 33 روزه که جنگی کاملا بین ایران و آمریکا بود. یعنی به کمک آمریکایی‌ها، اسرائیل تانکی به نام مرکاوا ساخته بود که هیچ چیزی در مقابل آن کارا نبود.

وی به مراسم تحریف ترامپ اشاره کرد و گفت: او چیزی در مورد ایران نگفت اما گفت که در 11 سال گذشته 6 هزار میلیارد دلار در منطقه خرج کردید و به ایران دادید. 

رفیق‌دوست افزود: امروز گزینه نظامی یک حرف مفت و حرف بی‌اساس است و هیچ استراتژیست نظامی حمله به ایران را تایید نمی‌کند و همچنین با هیچ کشوری از نظر عِده و عُده قابل قیاس نیستیم از نظر امکانات نظامی هم امروز در پیچیده‌ترین سلاح‌ها از آمریکا جلوتر هستیم. 

وزیر سپاه در دوران جنگ تحمیلی به مجاهدت‌های مدافعان حرم افغانستانی اشاره کرد و گفت: اگر غیر از حاکم بودن یک انسان از همه چیز گسسته و به خدا پیوسته نبود می‌شد؟ وقتی به اینجا می‌رسند نفوذ کلام آنگونه می‌شود که یک مدافع حرم افغانستانی در سوریه شهید می‌شود و در وصیت‌نامه خود می‌گوید اگر به ایران رفتید سلام من را به آقا برسانید و بگویید من افغانستانی بودم، اما در راه حریم حضرت زینب شهید شدم و ما را از خود جدا نکنید. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر