بازدید 4085

خبر بدبرای رئال و زیدان؛ مصدومیت مدافع کلیدی+عکس

مارسلو سابقه زیادی در مصدومیت دارد. او فصل گذشته در سه مقطع مصدوم شد و در فصل جاری نیز در هفته‌های ابتدایی از ناجیه پای راستش دچار مصدومیت ماهیچه‌ای شد و در غیاب او، مادرید چهار بازی متوالی را با تساوی به پایان برد
کد خبر: ۶۵۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶ 21 January 2017
مدافع برزیلی ارزشمند کهکشانی‌ها مصدوم شد تا نگرانی‌ها در سمت چپ خط دفاعی این تیم به اوج خود برسد.

به گزارش تابناک ورزشی، مارسلو، مدافع برزیلی و ملی‌پوش رئال مادرید در جریان دیدار امروز تیمش مقابل مالاگا در دقیقه 22 مصدوم شد و از زمین بازی بیرون رفت. اتفاقی که به هیچ عنوان نمی‌تواند خبر خوبی برای زین الدین زیدان محسوب شود.

به گزارش as، مارسلو که پیش از این هم نسبت به بازی‌های پیاپی و نود دقیقه‌ای خود هشدار داده بود، سرانجام امروز در دقیقه 22 مصدوم شد و جای خود را به ایسکو داد. مارسلو یکی از معدود بازیکنان رئال مادرید است که جایگزینی ندارد و حالا زیدان در شرایطی که کارواخال را نیز تا یک ماه آینده در اختیار نخواهد داشت، باید فکری برای دو سمت خط دفاعی خود کند.

مارسلو - رئال مادرید - لالیگا - مالاگا

مارسلو سابقه زیادی در مصدومیت دارد. او فصل گذشته در سه مقطع مصدوم شد و در فصل جاری نیز در هفته‌های ابتدایی از ناجیه پای راستش دچار مصدومیت ماهیچه‌ای شد و در غیاب او، مادرید چهار بازی متوالی را با تساوی به پایان برد. باید دید مارسلو که اشک‌هایش روی نیمکت، ناراحتی فراوان او را نشان می‌داد، این بار تا چهزمانی از میادین دور خواهد بود. شاید در این مقطع، مصدومیت مارسلو بدترین خبر ممکن برای زیدان محسوب می‌شد.

رئال مادرید در این دیدار تا پایان نیمه اول با دو گل راموس از حریف پیش افتاد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل