بازدید 3593
سوژه

مهاجم آبادانی ها رکورددارگلزنی به استقلال

رضا نوروزی 9 گل در لیگ برتر و البته یک گل در جام حذفی وارد دروازه استقلال کرده. او با تنها گلی که در حذفی وارد دروازه محمدی کرد، باعث شد تا آبی ها از جام کنار بروند.نوروزی 5 مرتبه با پیراهن فولاد و 3 مرتبه نیز با پیراهن نفت تهران دروازه استقلال را گشوده
کد خبر: ۶۵۸۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷ 21 January 2017
مهاجم گلزن نفت آبادان در دیدار با استقلال این شانس را دارد تا به تعداد گل های زده خود برابر آبی ها بیفزاید.

به گزارش تابناک ورزشی، رضا نوروزی با به ثمر رساندن 10 گل به استقلال، در کنار کلانی رکورددار گلزنی به آبی های تهرانی است. نوروزی که با پیراهن استیل آذین، فولاد خوزستان، نفت تهران و آبادان موفق به فتح دروازه آبی های تهرانی شده است، این شانس را دارد تا در دیدار روز یکشنبه دو تیم، آمار خود را بهبود بخشد.

مهاجم آبادانی ها رکورددارگلزنی به استقلال

آخرین گل رضا نوروزی به استقلال در آخرین دیدار این دو تیم به ثمر رسیده است. رضا نوروزی در دیدار رفت دو تیم دقیقه 83 به میدان آمد و برای به ثمر رساندن گل شماره 10 خود تنها 3 دقیقه وقت لازم داشت. نوروزی در این بازی در حالیکه نفتی ها در ورزشگاه آزادی یک گل از حریف خود عقب بودند، با یک حرکت انفرادی زیبا دروازه مهدی رحمتی را باز کرد تا استقلالی که 4 دقیقه تا کسب اولین برد فصل خود فاصله داشت، دقایقی بعد از این گل برای بار دوم نیز دروازه خود را باز شده ببیند و با نتیجه دو بر یک برابر شاگردان دست نشان شکست بخورد.
 
رضا نوروزی 9 گل در لیگ برتر و البته یک گل در جام حذفی وارد دروازه استقلال کرده است. او با تنها گلی که در جام حذفی وارد دروازه محمد محمدی کرد، باعث شد تا آبی های تهرانی از جام حذفی کنار بروند.

رضا نوروزی در بازی پر گلی که میان استقلال و استیل آذین تهران برگزار شد، دقیقه 15 وقت های تلف شده نیمه اول با استفاده از یک ضد حمله سریع برای پنجمین مرتبه دروازه محمدی را در یک روز بارانی گشود تا استقلال تهران در نهایت با شکست در این بازی از دور رقابت ها حذف شود. این گل اولین گل رضا نوروزی به استقلال بود که باعث شد آبی های تهرانی برای اولین بار نام این بازیکن گلزن را با حذف از جام حذفی به یاد بسپارند.
 
نوروزی بعد از این گل 5 مرتبه با پیراهن فولاد خوزستان و 3 مرتبه نیز با پیراهن نفت تهران دروازه استقلال را باز کرده تا مسیر پرگلی از اولین گل او با پیراهن استیل آذین تا به امروز طی کرده باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار