بازدید 4032
۱

چه کسی جلوی صدور رضایتنامه هافبک استقلال را گرفته؟

باقری که به دلیل پیشنهاد متوسط پرسپولیس حضور در این تیم را قبول نکرد و قراردادی 2 ساله و گرانقیمت با آبی ها بسته، در صدد است نیم فصل از استقلال جدا شود تا به تیمی برود که بتواند در آنجا بازی کند
کد خبر: ۶۵۸۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲ 21 January 2017
فرشید باقری هافبک دفاعی فصل گذشته صبا در گیرودار جدایی از جمع آبی پوشان است اما گویا آبی ها در صدور رضایتنامه وی خلل ایجاد کرده اند.

به گزارش تابناک ورزشی، باقری که به عنوان یکی از خریدهای پرسروصدای این فصل و بازیکنی که مدنظر برانکو ایوانکوویچ بود به استقلال آمد نیم فصلی ناموفق را در جمع استقلالی ها پشت سر گذاشته و پس از آنکه در ابتدای لیگ در جمع بازیکنان ثابت حضور داشت، به نیمکت تبعید شده و حالا با حضور آندرانیک تیموریان و روزبه چشمی از حداقل شانس برای حضور در جمع بازیکنان ثابت استقلال برخوردار است.

چه کسی جلوی صدور رضایتنامه هافبک استقلال را گرفته؟

باقری که به دلیل پیشنهاد متوسط پرسپولیس حضور در این تیم را قبول نکرد و قراردادی 2 ساله و گرانقیمت با استقلال بست، در صدد است نیم فصل از استقلال جدا شود تا به تیمی برود که بتواند در آنجا بازی کند. او که قرارداد میلیاردی اش با آبی ها مورد انتقاد وزیر سابق ورزش هم قرار گرفت، حاضر است طلب خود از استقلال را ببخشد و رضایتنامه برای خروج دریافت کند اما علیرضا منصوریان این اجازه را به او نمی دهد.

باقری که در نوبت های مختلف مذاکراتی با منصوریان داشته همچنان موفق به متقاعد کردن سرمربی آبی ها نشده چراکه منصوریان به جد عقیده دارد با جدایی باقری حریفان خود را تقویت می کند. ضمن اینکه در صورت درخشش باقری در تیم بعدی به نظر می رسد جبهه جدیدی از انتقادها به روی سرمربی استقلال گشوده خواهد شد.

در نهایت باقری برای تعیین تکلیف کمتر از دو هفته فرصت دارد و باید دید که در نهایت موفق به دریافت رضایتنامه خواهد شد یا نه؟
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
منصوریان تکلیفش با خودش معلوم نیست.این چه معنی داره که رضایت نامه نمیده؟؟؟یا از بازیکن تو ترکیب استفاده کن یا رضایت نامه بده که بره.یه نفر خوتو یه لنگه پا نگهداره خوبه؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان