بازدید 8903

به یاری کارگران پلاسکو بشتابیم

کد خبر: ۶۵۸۷۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹ 21 January 2017
نایب رییس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب در پی حادثه پلاسکو با پاسداشت رشادت‌های آتش نشان‌های غیور از مردم نوع دوست کشور خواست با خرید پوشاک ایرانی در شب عید به یاری همکاران و کارگران متضرر از این حادثه بشتابند.

به گزارش فارس، جوادی نائب رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب با اعلام قدردانی و پاسداشت اعضای این انجمن از رشادت‌های آتش‌نشانان غیوری که با بذل جان خود بار دیگر به مفاهیم والای انسانی همچون ایثار و جهاد رنگ تازه‌ای بخشیدند، گفت: جامعه تولیدکنندگان پوشاک اسلامی در این چند روز از سویی همانند آحاد مردم با چشمی خون بار و دلی اندوهگین شاهد از خودگذشتگی‌ها و ایثار مجاهدان آتش نشان بودند و نگران و چشم به راه خبری از عزیزان محبوس شده در زیر آوار و از سوی دیگر همدرد و متأثر از ضرری که به دوستان و همکارانشان در مجموعه پلاسکو وارد شده است.

جوادی با قدردانی از حضور به موقع و فعال رئیس اتحادیه پوشاک در این حادثه، اقدامات رئیس اتحادیه پوشاک و مجموعه اتحادیه پوشاک برای ساماندهی به وضع تولیدکنندگان متضرر را مؤثر ارزیابی کرد.

وی  گفت: در این چند روز شاهد خلق صحنه‌های انسانی زیبایی از سوی مردم بودیم و امیدواریم مردم فهیم و نوع دوست ایرانی درشب عید با خرید لباس ایرانی به یاری کارگران بیکار شده پلاسکو بشتابند، چرا که رونق تولیدی‌ها می‌تواند امکان جذب و ساماندهی این عزیزان را فراهم کند. متأسفانه حادثه پلاسکو علاوه بر ابعاد انسانی تأثربرانگیزی که داشت در بدترین شرایط زمانی هم برای فعالان عرصه پوشاک اتفاق افتاد و موجب شد تولیدکننده و عرضه کننده ای که رکود یک ساله بازار را به امید فروش ماه‌های پایانی سال تحمل می‌کند خسارتی دو چندان ببیند.

نایب رئیس انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب، افزود: اعضای این انجمن همگام و همدل با همکاران خود در اتحادیه پوشاک آمادگی کامل خود را برای ساماندهی بازار شب عید و همچنین هر نوع کمک و یاری به همکاران متضرر در حادثه پلاسکو اعلام می‌دارند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر