بازدید 3042
مسگرساروی زیر بار ساکت الهامی نرفت و کنار کشید

تغییر عجیب سرمربی نساجی قائمشهر

گفتیم که ساکت الهامی به عنوان سرمربی و مسگر به همان سمت کمک مربیگری بازگردد که او گفت نمی‌خواهد به عقب بازگردد. در ادامه ما قبول کردیم که مسگرساروی سرمربی باقی بماند و الهامی مدیرفنی شود که او مجددا مخالفت کرد.
کد خبر: ۶۵۸۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳ 21 January 2017
مالک پرحاشیه و جنجالی باشگاه نساجی از قطع همکاری با حسین مسگرساروی سرمرب بومی ایم باشگاه مازندارنی  و انتخاب ناگهانی ساکت الهامی به عنوان سرمربی جدید این تیم خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی پرهام مالک باشگاه نساجی قائمشهر، درباره جلسه دیشب با کادرفنی تیم اظهار کرد: جلسه‌ای با حضور مسگرساروی و ساکت الهامی داشتیم تا وظایف هر فرد را برای ادامه کار در کادرفنی بگیریم. یکی از دلایلش هم این بود که حسین مسگرساروی پس از رفتن محمود فکری به عنوان سرمربی موقت انتخاب شده بود و باید برای سمت سرمربیگری تصمیم گیری می‌شد.

او درباره راه‌هایی که جلوی پای مسگر ساروی قرار دادند تا او به همکاری‌اش با نساجی ادامه دهد گفت: ما در ابتدا گفتیم که ساکت الهامی به عنوان سرمربی انتخاب شود و مسگر به همان سمت کمک مربیگری بازگردد که مسگرساروی عنوان کرد که نمی‌خواهد به عقب بازگردد و با اینکار مخالفت کرد. در ادامه ما قبول کردیم که مسگرساروی سرمربی باقی بماند و الهامی به عنوان مدیرفنی با تیم همکاری کند که او مجددا مخالفت کرد.

مالک باشگاه نساجی افزود: در نهایت راهی برای ما نماند تا با مسگرساروی قطع همکاری نکنیم و ساکت الهامی را به عنوان سرمربی انتخاب کنیم. پرهام همچنین در پایان از شرایط تیم ابراز رضایت کرد و گفت:ما بازیکنان جدیدی هم جذب کرده‌ایم که مطمئنا شرایط‌مان هم از این بهتر می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار