بازدید 2280

هزینه‌کرد باشگاه‌های سرخآبی نیازمند نظارت بیشتر است

عضو فراکسیون ورزش مجلس ضمن انتقاد از انعقاد قراردادهای میلیاردی در باشگاه‌های ورزشی سرخآبی‌ پایتخت، گفت: به دلیل اینکه بودجه این باشگاه‌ها از منابع دولتی و بیت المال تامین می‌شود باید نظارت بیشتری در هزینه‌ها انجام شود.
کد خبر: ۶۵۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ 21 January 2017
صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از انعقاد قراردادهای میلیاردی در باشگاه‌های ورزشی سرخآبی‌ پایتخت، گفت: اکنون که در نیم‌فصل لیگ برتر قرار داریم و باشگاه‌های فوتبال نیمی از راه را رفته‌اند باید اذعان کرد که انعقاد قراردادهای میلیاردی در باشگاه‌های ورزشی سرخآبی‌ پایتخت و عدم استفاده درست از بازیکنان، زمینه وجود رانت و فساد ورزشی در افکار عمومی را رقم می‌زند لذا باید از بروز چنین تفکری با اصلاح روش‌ها جلوگیری کرد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تا زمانی که تیم های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار نشوند چنین اقدامات غیر منطقی قابل مشاهده خواهد بود، اظهار کرد: بخش خصوصی به دلیل نگاه اقتصادی که در امور دارد می‌تواند میزان بهره‌وری و صرفه اقتصادی را خیلی بهتر درنظر بگیرد تا ضرری در این عرصه بوجود نیاید.

وی با بیان اینکه بر هیچ فردی پوشیده نیست که امروزه عرصه فوتبال به صنعت تبدیل شده لذا بُعد اقتصادی در این عرصه مهم محسوب می‌شود، ادامه داد: در این میان باید از تجربیات باشگاه‌های حرفه‌ای دنیا بهره برد، نه اینکه قراردادی بسته شود که هیچ سودی برای ورزش کشورمان حاصل نشود.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه باشگاه های استقلال و پرسپولیس باید به فکر منافع مردم باشند، نه منافع بازیکنان، تصریح کرد: به دلیل اینکه بودجه این باشگاه‌ها از منابع دولتی و بیت المال تامین می‌شود باید نظارت بیشتری در هزینه‌ها انجام شود.

بدری افزود: فدراسیون فوتبال باید در خصوص انعقاد قراردادهای بازیکنان فوتبال ساز وکار مناسبی را ایجاد کند تا در این عرصه شاهد سازماندهی خوبی باشیم.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه قراردادهای میلیاردی با بازیکنان بسته شده ولی افراد دقایق کمی بازی کرده‌اند که به هیچ عنوان بهره‌وری و دستاوردی برای ورزش کشورمان نداشته اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل