بازدید 5389
۲
توضیحات چمران در مورد اخطارهایی که به ساختمان فروریخته پلاسکو

توضیحات‌چمران درباره‌اخطارهای‌داده‌شده به پلاسکو

رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره اخطارهایی که از سالیان گذشته به ساختمان پلاسکو داده شده بود توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: ۶۵۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸ 20 January 2017
رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره اخطارهایی که از سالیان گذشته به ساختمان پلاسکو داده شده بود توضیحاتی ارائه داد.

مهدی چمران در گفت‌وگو با فارس درباره اخطارهایی که به ساختمان پلاسکو در سال‌های گذشته داده شده است و در شبکه‌های اجتماعی تناقض‌هایی بین 7 تا 14 اخطار را عنوان می‌کنند، گفت: آقای پشمچی‌زاده معاون شهردار تهران آمار اخطارها را از سال 92، 7 بار اعلام کرده است در صورتی که در پرونده ساختمان پلاسکو از سالیان قبل از آن تا کنون 14 اخطاریه داده شده است که متأسفانه مالکین به این اخطارها توجه نکرده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر نیز عملیات آواربرداری در ساختمان فروریخته پلاسکو در حال انجام است ولی هنوز به هیچ یک از اجساد نرسیده‌اند ولی عملیات همچنان ادامه دارد.

وی افزود: این عملیات بسیار پیچیده است و آواربرداری از بالا و همین‌طور تونل‌هایی برای رسیدن به آتش‌نشانان محبوس ایجاد شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۲
آقای چمران اگه مشکل داشته چرا پلمپ نشده بود؟ تنها اخطار کافی بود
آقایان میفرمایند به ساختمان پلاسکو 14 بار اخطار داده بودیم. سوال این است که الان بالاخره فهمیدید که اخطار فایده دارد یا ندارد؟! همه میدانند که اخطار خشک و خالی فایده ندارد و در مسائل ایمنی نباید تعارف باشد. از این تعداد بالا اخطار معلوم است که اخطار شما اخطار واقعی نبوده و فایده ندارد. اگر داشت موثر بود. اخطار حداکثر باید 2 یا 3 بار باشد و سپس ساختمان پلمپ شود نه اینکه رایزنی کنند و پول بدهند و مسئله تا شش ماه دیگر یا یک سال دیگر به عقب بیفتد...
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی