بازدید 3978
وضعیت مفقودان حادثه هنوز مشخص نیست

آواربرداری ساختمان پلاسکو تا ۵ روز زمان می‌برد

نماینده مردم تهران گفت: طبق آنچه پیش‌بینی شده است آواربرداری اصلی ۳ تا ۵ روز زمان می‌برد، اما برای پاکسازی آثار حادثه حدود یک هفته تا ۱۰ روز زمان نیاز است.
کد خبر: ۶۵۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰ 20 January 2017
نماینده مردم تهران گفت: طبق آنچه پیش‌بینی شده است آواربرداری اصلی ۳ تا ۵ روز زمان می‌برد، اما برای پاکسازی آثار حادثه حدود یک هفته تا ۱۰ روز زمان نیاز است.

محسن علیجانی زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به جلسه امروز ستاد بحران کشور که در ساختمان وزارت کشور برگزار شد، عنوان کرد: این جلسه با حضور دستگاه‌های مختلف از جمله وزارت کشور، شهرداری، وزارت راه، نیروی انتظامی، عوامل آتش‌نشانی و نمایندگان برگزار شد و در این جلسه چگونگی مسائل فنی، علل حادثه، و روند رسیدگی به آن مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

او افزود: همچنین در این جلسه تبعات اقتصادی و مساله کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان بررسی و ابعاد سیاسی، امنیتی ، حقوقی و قضایی حادثه مرور شد.

نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه در جلسه امروز عصر ستاد بحران هماهنگی برای ارائه کمک بهتر به آسیب‌دیدگان انجام شد، گفت: قرار است آمار دقیق در مورد مفقودان و کشته‌شدگان و مصدومان تنها از طریق سازمان آتش‌نشانی اعلام شود.

او خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه بر ضرورت تعامل همه دستگاه‌ها تاکید شد و طبق آنچه پیش‌بینی شده است آواربرداری اصلی ۳ تا ۵ روز زمان می‌برد، اما برای پاکسازی آثار حادثه حدود یک هفته تا ۱۰ روز زمان نیاز است.

نماینده مردم تهران گفت: با توجه به اینکه آواربرداری هنوز به کف ساختمان نرسیده است، آمار و وضعیت مفقودان حادثه هم هنوز مشخص نیست.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان
آخرین اخبار