بازدید 3308

موراتا:توپ جمع کن بودم؛خوش شانسم که ذخیره رئال مادریدم

ما به اندازه کافی خوش شانس بوده ایم که با رئال مادرید در ارتباط باشیم. در بچگی توپ جمع کن بودم و وقتی گاهی اوقات مدافعان من را می زنند، می گویم: زمانی توپ جمع کن شما بودم. بعد از آن دیگر من را نمی زنند!
کد خبر: ۶۵۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۵ 21 January 2017
آلوارو موراتا، مهاجم اسپانیایی تیم رئال مادرید در کنار ماوریک وینیالس موتور سوار، مصاحبه ای با Cinco Estrellas Mahou انجام داد.

به گزارش تابناک ورزشی، موراتا که محصول آکادمی باشگاه رئال مادرید است، در مورد تجربه حضور در این تیم گفت: وقتی بچه بودم، عادت داشتم که همراه با والدینم به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو بروم و به یاد دارم که یک بار ال کلاسیکو را تماشا می کردیم و به پدرم گفتم: یک روز اینجا در یکی از این بازی ها به میدان خواهم رفت. و این کار را کردم، و می توانم بگویم که این یکی از بهترین حس هایی است که می توانید تجربه کنید. درست است که یوونتوس هم ورزشگاه فوق العاده ای دارد، اما اینجا برنابئو است... شما تصاویر آن را می بینید و مو های تنتان سیخ می شود. همیشه رؤیای من بود و خوش شانس بودم که این رؤیا به واقعیت تبدیل شد.

نکته فوق العاده در مورد فوتبال این است که هرکس تیم متفاوتی را دنبال می کند، اما ما به اندازه کافی خوش شانس بوده ایم که با رئال مادرید در ارتباط باشیم. در بچگی توپ جمع کن بودم و وقتی گاهی اوقات مدافعان من را می زنند، می گویم: زمانی توپ جمع کن شما بودم. بعد از آن دیگر من را نمی زنند.

واقعاً باورنکردنی است که بتوانید مقابل الگو های خود رقابت کنید و حتی در کنار آنها بازی کنید. زمان هایی هست که درون زمین یا رختکن هستم و رو به هم تیمی هایم می گویم: در مراسم معارفه رسمی شما من در ورزشگاه حضور داشتم. ما واقعاً خوش شانس هستیم.

موراتا:توپ جمع کن بودم؛خوش شانسم که ذخیره رئال مادریدم

به اندازه کافی خوش شانس بوده ام که در رئال مادرید و یوونتوس عناوینی فتح کنم، اما رؤیای من، فتح یک لیگ قهرمانان دیگر به همراه رئال مادرید و هر عنوان دیگری به همراه تیم ملی اسپانیا است، و حالا که نسل فوق العاده ای را در فوتبال اسپانیا شاهد هستیم، این رؤیا پررنگ تر شده است.

دوست دارم که جایزه ای دریافت کنم، اما می دانم که واقعاً سخت خواهد بود چون این بازیکنان بزرگ به همه چیز دست پیدا کرده اند. نهایتاً شما می توانید با دستارود های آنها برابری کنید. تنها نباید رؤیا پردازی کرد، بلکه باید تلاش کنم و همه توان خود را به کار گیرم.

وقتی بازی می کنید، روالی دارید که به تمرکز شما کمک می کند، این چیز ها ممکن است جزئیاتی در مورد کفش ها، موها، یا چیز های دیگر باشد. من واقعاً به برخی چیز های به خصوص اهمیت می دهم. زمان به سرعت می گذرد و گاهی اوقات باید بایستید و به خود یادآوری کنید که کاری که در حال انجام آن هستید، کاری است که دوستش دارید و میلیون ها نفر از مردم چنین شانسی پیدا نمی کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها