بازدید 3238

بسیاری از فارغ‌التحصیلان ما مهارت کافی را ندارند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: در عرصه اشتغال بسیاری از فارغ‌التحصیلان ما مهارت لازم و کافی را ندارند، در همین راستا باید در کنار مباحث آموزشی، مهارت علم آموزان را نیز تقویت کنیم.
کد خبر: ۶۵۸۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴ 20 January 2017
اسدالله عباسی، نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان گیلان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان، با بیان اینکه فرآیند آموزش و پرورش هیچگاه تعطیلی ندارد، اظهار کرد: فرهنگیان می‌توانند زمینه ساز بالندگی، رشد و کمال فرزندان باشند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در برنامه توسعه ششم تلاش شده تا آموزش و پرورش را برجسته‌تر بنگریم و برای تجهیز و نوسازی مدارس 3 میلیارد دلار تصویب کردیم.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه باید دانشگاه فرهنگیان را در گیلان تقویت کنیم، گفت: تعدادی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ما که سهمیه گیلان بودند اما در استان‌های همجوار مشغول به تحصیل هستند که باید این مشکل برطرف شود.

عباسی ادامه داد: نیاز است تا نگاه واقع بینانه و اساسی در امور مختلف آموزش و پرورش داشته و نباید نارسایی در این بخش داشته باشیم زیرا فرهنگیان، فرهیختگی خاص خود را دارند و امانت‌هایی که به مدارس می‌سپاریم توسط آنها آموزش می‌بینند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه باید در بخش مهارت آفرینی تلاش کنیم، بیان کرد: در عرصه اشتغال بسیاری از فارغ‌التحصیلان ما مهارت لازم و کافی را ندارند، در همین راستا باید در کنار مباحث آموزشی، مهارت علم آموزان را نیز تقویت کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی