بازدید 2875
۱

پاناتینایکوس شال سبز را به گردن شجاعی می اندازد

باشگاه پانیونیوس با فسخ قرارداد بازیکن کلمبیایی خود قصد دارند تا به‌صورت مستقیم وارد مذاکره با پانیونیوس جهت جذب مسعود شجاعی شوند. این انتقال چندان هم برای باشگاه پاناتینایکوس سخت نیست و با پرداخت 200 هزار یورو می‌توانند ملی‌پوش ایرانی را به خدمت بگیرند.
کد خبر: ۶۵۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ 20 January 2017
رادیو ورزش یونان از عزم جدی سران باشگاه پاناتینایکوس جهت مذاکره با همتایان خود در پانیونیوس و نهایی کردن انتقال ملی‌پوش ایرانی این تیم خبر داده است.

به گزارش تابناک ورزشی، اظهارات مارینوس اوزونیدیس، سرمربی تیم پاناتینایکوس در نشست خبری پس از بازی برابر پلاتانیاس در هفته شانزدهم سوپر لیگ یونان باعث شد تا رادیو ورزش یونان با انتشار خبری اعلام کند که شال گردن سبز این تیم در انتظار مسعود شجاعی خواهد بود.

سران باشگاه پانیونیوس با فسخ قرارداد بازیکن کلمبیایی خود قصد دارند تا به‌صورت مستقیم وارد مذاکره با پانیونیوس جهت جذب مسعود شجاعی شوند. این انتقال چندان هم برای باشگاه پاناتینایکوس سخت نیست و با پرداخت 200 هزار یورو می‌توانند ملی‌پوش ایرانی را به خدمت بگیرند.

تیم پاناتینایکوس مطرح‌ترین تیم فوتبال باشگاهی یونان پس از المپیاکوس است و هم‌اکنون با 29 امتیاز رتبه سوم جدول رده‌بندی سوپر لیگ این کشور را در اختیار دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با احترام. خوش به حال مسعود شجاعی که به هر بهانه ای رسانه ها برایش تیتر می زنند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان