بازدید 2731

جانشین‌جادوگر از نظر پیشکسوت‌پرسپولیس

کد خبر: ۶۵۸۳۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 20 January 2017
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به عملکرد سروش رفیعی در ترکیب این تیم گفت: سروش بازیکن کاملی است و می‌تواند جانشین خَلَف علی کریمی در پرسپولیس باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، مرتضی فنونی‌زاده با اشاره به شرایط پرسپولیس پس از دیدار با فولاد، گفت: پرسپولیس در این مسابقه همانند بازی‌های قبلی، عالی ظاهر شد و مستحق پیروزی در این بازی بود. البته با تمام احترامی که برای فولاد قائلم، چون این تیم زود گل خورد، شیرازه‌اش از هم پاشید و حتی اگر مهاجمان کمی با دقت بودند، این نتیجه می‌توانست خیلی بهتر از اینها رقم بخورد و تیم برانکو با ۵ یا ۶ گل فولاد را شکست دهد. پرسپولیس نباید به راحتی از این موقعیت‌هایی که به دست می‌آورد، بگذرد.

وی ادامه داد: شرایط پرسپولیس امسال مانند بایرن‌مونیخ سال گذشته است و این تیم به علت اینکه بازی پایانی‌اش در شهر دیگری برگزار می‌شود، می‌تواند پیش از مسابقه آخر و چند هفته مانده به پایان فصل، قهرمانی‌اش را جشن بگیرد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص عملکرد سروش رفیعی در ترکیب پرسپولیس خاطرنشان کرد: رفیعی رفته‌رفته با سایر نفرات به هماهنگی کامل خواهد رسید و با شناختی که من از او دارم، او می‌تواند پس از چند سال نویدبخش یک هافبک تکنیکی پس از علی کریمی باشد. حتی می‌توان گفت که سروش قابلیت این را دارد که جایگزین خَلَف علی کریمی شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار