بازدید 7585

صف کامیون‌ها در خیابان فردوسی برای حمل آوار

کد خبر: ۶۵۸۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸ 20 January 2017
بنا به دستور «محمد پرورش» مدیرعامل آبفای استان تهران، تمام امکانات و تجهیزات این شرکت در اختیار ستاد بحران ‏این حادثه قرار گرفته است.‏

به گزارش ایرنا، ٢٠ گروه برشکار، هشت دستگاه جرثقیل و ٢٠٠ نیروی متخصص آواربرداری به محل حادثه اعزام شده است و تمام نیروهای امدادی و عملیاتی آبفای استان تهران نیز در آماده باش کامل هستند.
 
همچنین بنابرگزارش خبرنگار اعزامی ایرنا مستقر در محل حادثه، درحالی که عملیات حفر و ایجاد تونل برای نجات جان آتش‌نشانان به عهده نیروهای آبفا تهران است، آنها در تلاش هستند تا با این اقدام از جمله حفر تونلی از ساختمان مجاور به سمت موتورخانه ساختمان پلاسکو، راهی برای آزادسازی محبوسین پیدا نمایند.
همچنین عملیات آواربرداری نیز با ورود جرثقیل‌های عظیم‌الجثه که قابلیت حمل اشیاء با تناژ بالا را دارند و نیز تعدادی از دستگاه‌های هیدرولیکی مخصوص برش آهن به سرعت ادامه دارد و کامیون‌ها هم برای حمل آوارها در خیابان فردوسی به صف شده اند.
گفتنی است درحالی که قریب به 20 ساعت از وقوع این حادثه تلخ می گذرد تلاش امدادگران و آتش نشانان همچنان در بامداد روز جمعه برای آزادسازی محبوسین ادامه دارد.
ساختمان تجاری پلاسکو در محدوده خیابان جمهوری تهران حدود ساعت 8 صبح روز پنجشنبه 30 دی ماه دچار حریق شد که پس از حدود سه ساعت، 15 طبقه ساختمان بطور کامل تخریب شد و فرو ریخت.
ساختمان پلاسکو در سال 1340 شمسی بنا نهاده شد.
پس از پیروزی انقلاب اسلامی ساختمان پلاسکو و ساختمان آلومینیم در اختیار بنیاد مستضعفان قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل