بازدید 6103

حضور قطر در نشست آستانه تکذیب شد

یک مقام وزارت خارجه قطر بامداد جمعه، دریافت دعوتنامه برای حضور در نشست آستانه قزاقستان در خصوص سوریه را تکذیب کرد.
کد خبر: ۶۵۸۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۷ 20 January 2017

 یک مقام وزارت خارجه قطر بامداد جمعه، دریافت دعوتنامه برای حضور در نشست آستانه قزاقستان در خصوص سوریه را تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی قطر، مقام آگاه در وزارت خارجه قطر افزود: خبرهای منتشر شده از برخی رسانه ها مبنی بر دریافت دعوتنامه رسمی برای حضور در نشس آستانه فاقد صحت است.


پیشتر خبرگزاری رویترز به نقل از یک مسئول در وزارت خارجه قطر گزارش داده بود که این کشور دعوتنامه رسمی برای حضور در نشست آستانه دریافت کرده است.


این در حالی است که روز گذشته فیصل المقداد معاون وزیرخارجه سوریه درخصوص مشارکت عربستان و قطر درنشست آستانه گفت: حامیان تروریسم و کسانی که به تقویت و تجهیز تروریست ها می پردازند، جایی در نشست آستانه ندارند.


نشست آستانه با راهبری ایران ، روسیه و ترکیه به یکی از موضوعات مهم رسانه ها درباره صلح سوریه تبدیل شده است و بسیاری از محافل بین المللی به مذاکرات قزاقستان با توجه به این که این سه کشور به عنوان بازیگران مهم منطقه بتوانند مناقشه سوریه را حل و فصل کنند،چشم دوخته اند و از آن استقبال کردند.


مذاکرت صلح سوریه 23 ژانویه سال میلادی جاری ( چهارم بهمن) در آستانه پایتخت قزاقستان برگزار می شود.


نشست آستانه که مطابق برنامه اعلام شده در روزهای چهارم و پنجم بهمن ماه امسال در قزاقستان تحت نظارت روسیه، ترکیه و ایران برگزار می شود، گفت و گوهای سوری - سوری میان دولت و معارضان سوریه با هدف فراهم کردن مقدمات حل سیاسی بحران این کشور برگزار می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی