بازدید 5757

بشار اسد به مذاکرات آستانه امیدوار است

رئیس‌جمهور سوریه ابراز امیدواری کرد که مذاکرات آستانه تریبونی برای گفتگو بین گروه‌های مختلف سوریه درباره "همه چیز" باشد.
کد خبر: ۶۵۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۹ 20 January 2017
رئیس‌جمهور سوریه ابراز امیدواری کرد که مذاکرات آستانه تریبونی برای گفتگو بین گروه‌های مختلف سوریه درباره "همه چیز" باشد.

به گزارش تابناک، بشار اسد رئیس‌جمهور سوریه تصریح کرد: امیدواریم مذاکرات آستانه آغازی برای گفتگو بین گروه‌های مختلف سوریه درباره همه موضوعات باشد.

وی در مصاحبه با شبکه تی‌بی‌اس ژاپن گفت: من معتقدم که مذاکرات آستانه در ابتدا، رسیدن به آتش‌بس برای محافظت از مردم و ارسال کمک‌های بشردوستانه به مناطق مختلف سوریه را اولویت خود قرار می‌دهد.

رئیس‌جمهور سوریه گفت: مشخص نیست که آیا در این نشست به گفتگو‌های سیاسی نیز پرداخته می‌شود یا خیر، زیرا معلوم نیست که چه کسانی در این نشست شرکت خواهند کرد.

اسد اظهار داشت: معتقدیم که این نشست برای مذاکره بین دولت و گروه‌های تروریستی به منظور رسیدن به آتش‌بس و اجازه دادن به این گروه‌ها برای پیوستن به آشتی‌ها و کنار گذاشتن سلاح‌هایشان است و این تنها چیزی است که ما در حال حاضر می‌توانیم آن را پیش‌بینی کنیم.

گفتنی است مذاکرات آستانه چهارم و پنجم بهمن ماه در شهر آستانه برگزار خواهد شد. این مذاکرات با حضور نمایندگان دولت سوریه و معارضان و به میزبانی قزاقستان و با نظارت روسیه، ایران و ترکیه برگزار خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی