بازدید 21277
۶

سیاست بازانی که بر اجساد قهرمانان شهرمان دعوای انتخاباتی می کنند!

این در حالی است که شهردار تهران، حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور، وزیر بهداشت، رئیس شورای شهر، دستگاه های امدادی و نظامی، همه فارغ از جناح های سیاسی، دست در دست هم در حال تلاش برای مهار این بحران و نجات دادن آتش نشانان قهرمانان کشور هستند؛ اما فرصت طلبان از هر دو جناح سیاسی، به دنبال دعوای انتخاباتی با زجر و درد این مردم هستند.
کد خبر: ۶۵۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷ 19 January 2017
از صبح امروز که ساختمان پلاسکو تهران فرو ریخت، تا اکنون که همچنان عملیات امداد و نجات ادامه دارد، مردم ایران در بهت فرو رفته اند و همچنان نگران جان افرادی هستند که احتمالا در زیر آوار ناشی از تخریب ساختمان گرفتار آمده اند؛ اما نکته ناراحت کننده در این میان، افرادی هستند که در لحظه های سخت این مردم و لحظاتی که دستان مردم برای نجات همشهریانشان رو به آسمان است، همه امور را سیاسی و جناحی می بینند!

به گزارش «تابناک»؛ از صبح امروز همه توان کشور، از شهرداری و نیروهای امدادی و هلال احمر گرفته تا دولت و استانداری و وزارت کشور و ارتش و سپاه و... همه و همه به خدمت گرفته شده اند تا دردی را از جان این مردم بردارند، ولی ناجوانمردانی از هر دو جناح حتی از این مصیبت هم می خواهند استفاده انتخاباتی کرده و بدین وسیله، رقیب سیاسی خود را تخطئه کنند.

این در حالی است که شهردار تهران، حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور، وزیر کشور، وزیر بهداشت، رئیس شورای شهر، دستگاه های امدادی و نظامی، همه فارغ از جناح های سیاسی، دست در دست هم در حال تلاش برای مهار این بحران و نجات دادن آتش نشانان قهرمان کشور هستند.

شاید برای نخستین بار هم که شده، لازم است مسئولان کشور در کنار تلاش برای نجات هم وطنانمان، به برخی از سوء استفاده کنندگانی که حتی می خواهند جان مردم را بازیچه بازی های سیاسی خود کنند، پیام روشنی بدهند که مسئولان کشور به هنگام حادثه و وقتی پای جان مردمان این کشور باشد، جایی برای اختلاف و تفرقه نمی بینند و همه در کنار هم و به عنوان مکمل فعالیت های همدیگر همچنان تلاش می کنند.

این روزها شبکه های اجتماعی در دستان این ناجوانمردان مانند شمسیری در دست زنگی مست است که به کوچک و بزرگ این مردم رحم نمی کنند! برایشان مهم نیست که خانواده ای که اکنون سرپرستش را از دست داده است چه زجری می کشند! برای آنان فقط جوسازی و اختلاف افکنی شان مهم است! می خواهند از هر لحظه این مردم حتی از دردشان برای جناحشان کلاهی از این نمد ببافند!



سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۲
انتشار یافته: ۶
تابناكي هاي عزيز ، براي يك بار هم كه شده از در لفافه سخن گفتن دست برداريد و با نوشتن نام اين نامردان مردم را با اين موجودات بي احساس ومسئوليت به طور واضح و روشن آشنا نماييد تا بدانند با چه گرگ صفتاني روبرو هستند ، اگه مي شه يكم از خودت شهامت بخرج بده ، ممنون ، از اين بگم بگم هاي مردم فريب دست برداريد.
چقدر خوب است که قبل از این که حادثه ای اتفاق بیافتد به جای دعوا بر سرمیز و صندلی ریاست به فکر اعتلای ایران عزیز باشند .
خاک بر سر فرصت طلبان بی عاطفه که ازهررویدادی جهت امیال کثیف خود استفاده میکنند از هرجناح وگروه وجبحه ای که هستند
خیلی درد ناک است که عزیزانمان را به خاطر زیاده خواهی دیگران از دست بدهیم و قربانی شدنشان وسیله ای برای بازیهای سیاسی شود. حادثه قطار چند وقت پیش هم همینطور بود
همش تو فللافل نوشتى
تابناک یه وقتایی خیلی حال به هم زن می شی ....!
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی