بازدید 10278

محدودیت های ترافیکی در محدوده «پلاسکو» تا پس فردا

کد خبر: ۶۵۸۱۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 19 January 2017
 رئیس پلیس تهران از ادامه محدودیت های ترافیکی درمحدوده ساختمان پلاسکو تا دو روز آینده خبر داد.
 
به گزارش میزان، سردار حسین ساجدی نیا گفت: در ساعت ابتدایی حادثه آتش سوزی ساختمان پلاسکو در کنار نیروهای آتش نشان و اورژانس نیروهای پلیس نیز در محل حضور پیدا کردند.

وی افزود: با توجه به ترافیک سنگین در محل حادثه نیروهای ما به منظور روان سازی ترافیک اقدام کرده و تا حدودی نیز موفق بودند.

رئیس پلیس تهران با تأکید بر اینکه عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: درخواست ما از شهروندان این است که برای تماشای ساختمان فروریخته پلاسکو درمحل حضور پیدا نکرده واجازه دهند نیروهای آتش نشان به فعالیت خود ادامه دهند.

سردارساجدی نیا از ادامه اعمال محدودیت های ترافیکی در محدوده ساختمان پلاسکو خبر داد و تصریح کرد: بدون شک طی دوروز آینده محدودیت های ترافییک در محدوده ساختمان پلاسکو ادامه خواهد داشت و مردم در جریان این محدودیت ها قرار می گیرند.

وی با اشاره به شرایط دشوار نیروهای امدادی جهت اعزام به محل ریزش ساختمان پلاسکو اذعان کرد: ترافیک در برخی از نقاط منتهی به ساختمان پلاسکو که در محدوده محدودیت های ترافیکی قرار ندارند نیز نیمه سنگین گزارش شده ودرخواست ما این است که شهروندان همکاری لازم را با نیروهای امدادی داشته باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل