بازدید 12769

زن جوان، قربانی وسوسه‌های شیطانی آقای مربی

کد خبر: ۶۵۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵ 19 January 2017
مربی ورزشی وقتی نتوانست زن جوان را اغفال کند، او را خفه کرد و با رها کردن جسدش گریخت. جسد این زن یک هفته پس از قتل در خانه اش کشف شد.

به گزارش جام‌جم، سیزدهم دی امسال مردی با حضور در اداره جنایی پلیس آگاهی ویژه غرب استان تهران ازکشف جسد همسرش در خانه‌شان در یکی از محله‌های شهریار خبر داد.

شاکی به افسر تحقیق گفت: من و همسرم مدتی بود با هم اختلاف داشتیم. او شرایط روحی مساعدی نداشت و به‌همین دلیل تصمیم گرفتم از یک مربی ورزشی بخواهم به او تمرینات ورزشی بدهد تا شاید حال و روز همسرم بهتر شود. خودش هم از این تصمیم استقبال کرد. موضوع را به پسر 21 ساله‌ای که مربی ورزشی بود و با وی آشنایی داشتیم، گفتم که قبول کرد. او در زمان‌هایی که خودم هم در خانه بودم، برای آموزش ورزشی به خانه‌مان می‌آمد.

وی افزود: یک هفته قبل وقتی به خانه بازگشتم، متوجه شدم در اتاق خواب همسرم قفل است و خودروی تویوتای او در حیاط خانه مان نیست. با تلفن همراهش تماس گرفتم که پاسخگو نبود. خانواده و دوستانش هم از او خبری نداشتند. زمانی که با مربی ورزشی همسرم تماس گرفتم،مدعی شد همسرم به سفر رفته و تا چند روز دیگر باز می‌ گردد. پس از یک هفته متوجه بوی نامطبوعی در خانه شدم.

قفل در اتاق همسرم را شکستم و با جسد او که روی کاناپه افتاده بود، روبه‌روشدم.

در این مرحله با حضور تیمی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی ویژه غرب استان تهران درخانه این مرد و بررسی صحنه جرم،مشخص شد زن جوان براثرخفگی به قتل رسیده وحدود یک هفته ازمرگ وی می‌گذرد.

ماموران با توجه به این که مقتول و شوهرش اختلاف‌هایی داشتند، او را به‌عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت کردند اما مدارکی در ارتباط با گناهکاری او به‌‌دست نیامد و وی آزاد شد.

ماموران در ادامه به مربی ورزشی مقتول مشکوک شدند. قصد دستگیری او را داشتند که معلوم شد او در مرخصی خدمت سربازی به سر می‌برده و کسی از وی خبر ندارد. سرانجام ماموران متوجه شدند او دوباره به پادگان محل خدمتش در تهران بازگشته است که دو روز پیش به آنجا اعزام شده و با هماهنگی قضایی با بازپرس احمدی،رئیس شعبه هشتم دادسرای عمومی و انقلاب شهریار، متهم بازداشت شد و با انتقال به پلیس آگاهی به قتل زن جوان اعتراف کرد.

متهم به قتل به افسر تحقیق گفت: در جریان رفت و آمدم به خانه مقتول و شوهرش متوجه شدم آنها اختلاف‌هایی با هم دارند. بنابراین وسوسه شدم تا از این فرصت استفاده و زن جوان را به بهانه دوستی اغفال کنم. روز حادثه که به خانه‌شان رفتم، شوهرش نبود و زن جوان تنها بود. وسوسه شدم و پیشنهاد دوستی دادم که وی با شنیدن این حرف عصبانی شد و با دادو فریاد از من خواست خانه اش را ترک کنم.

وی ادامه داد: با هم دعوا کردیم و او سعی کرد مرا از خانه‌اش بیرون بیندازد که نتوانست. می‌خواست با داد و فریاد همسایه‌ها را خبر کند که دستانم را دور گردنش انداخته و خفه‌اش کردم. زمانی که به خودم آمدم او فوت شده بود. جسدش را روی کاناپه اتاق گذاشتم. سوئیچ خودرو و گوشی تلفن همراهش را سرقت کرده و با قفل کردن در اتاق، سوار خودروی تویوتای مقتول شده و فرار کردم. گوشی سرقتی را به دوستم دادم و خودرو را هم حوالی محله خلیج فارس تهران در کوچه‌ای پارک کردم.

زمانی که شوهر مقتول با من تماس گرفت و سراغ او را گرفت، به دروغ وانمود کردم او به سفر رفته است. با اعتراف این متهم، خودرو و گوشی تلفن همراه سرقتی پیدا شد.

دیروز عامل جنایت بعداز بازسازی صحنه قتل روانه زندان شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر