بازدید 3581
۲

خودروهای فرسوده زیر ذره‌بین دوربین‌های ثبت‌پلاک

با مصوبه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور،‌ جریمه تردد خودروهای فرسوده در کلان شهرها توسط پلیس راهور ناجا و از طریق دوربین های ثبت پلاک، همانند جریمه خودروهای فرسوده از طریق سیمفا صورت می گیرد.
کد خبر: ۶۵۸۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸ 18 January 2017
با مصوبه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور،‌ جریمه تردد خودروهای فرسوده در کلان شهرها توسط پلیس راهور ناجا و از طریق دوربین های ثبت پلاک، همانند جریمه خودروهای فرسوده از طریق سیمفا صورت می گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، یکصد و سی و چهارمین جلسه شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور روز چهارشنبه با دو مصوبه برگزار و مقرر شد تا جریمه تردد خودروهای فرسوده در کلان شهرها توسط پلیس راهور ناجا و از طریق دوربین های ثبت پلاک، همانند جریمه خودروهای فرسوده از طریق سیمفا صورت گیرد.
در این جلسه همچنین موضوع « اصلاح مسیر مصوب خط قطار حومه ای اصفهان- نجف آباد» بررسی شد و به تصویب رسید.

لازم بذکر است که بررسی موضوع «جریمه تردد خودروهای فرسوده در کلان شهرها» بنابر درخواست پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا و طی مکاتبه ای با شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور ، در این جلسه مورد بحث و بررسی قرارگرفت.
همچنین مقرر شد خط قطار حومه ای اصفهان – نجف آباد بر اساس اطلاعات حاصل از طرح جامع حمل و نقل شهر اصفهان به خط دو قطار شهری اصفهان متصل گردد.
بررسی موضوع ( نحوه تردد خودروهای توزیع بار با توجه به نوع کالا در طول ساعت روز در شهر تهران ) که قرار بود به عنوان دستور کار سوم جلسه در جلسه امروز بررسی شود نیز به جلسه بعد موکول شد.

این جلسه با حضور معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی، رئیس شورای عالی استانها، رئیس پلیس راهور ناجا و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهر تهران، معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی، رییس شورای شهر و شهردار نجف آباد، رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر و معاون ترافیک شهر اصفهان و جمعی از کارشناسان در محل وزارت کشور برگزار شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
راستی ،در این فرایند خودروهای بی کیفیت که باعث آلودگی هوا میشوند و خیلی زودتر از آنکه می بایست فرسوده میشوند ،مسولیت تولید کننده ،کجا واقع شده ،مردم در هر موردی جریمه میشوند ، خوب ، تولید کننده ،چی ؟
لطفا توضیح بدهید چطوری پول این جریمه ها هوا را تمیز می کنند؟!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار