بازدید 6534
قیمت نفت:

کاهش قیمت نفت با افزایش تولید آمریکا

روز چهارشنبه، با افزایش انتظارات برای افزایش تولید نفت آمریکا، قیمت نفت کاهش یافت. سازمان اطلاعات انرژی آمریکا روز سه شنبه گفت که در ماه فوریه قرار است با افزایش تولید نفت شیل، به کاهش تولید سه ماهه پایان بخشیم.
کد خبر: ۶۵۷۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲ 18 January 2017

روز چهارشنبه، با افزایش انتظارات برای افزایش تولید نفت آمریکا، قیمت نفت کاهش یافت.

به گزارش تابناک اقتصادی به نقل از رویترز، امروز (تا ساعت ۱۴) قیمت آتی نفت خام برنت بین الملل، نسبت به قیمت دیروز ۸۲ سنت کاهش یافت و این نفت در بازار بشکه‌ای ۵۴.۶۵ دلار معامله شد، این در حالی ست که معاملۀ آتی نفت وست تگزاس اینترمدیت آمریکا نیز با ۸۰ سنت کاهش، بشکه‌ای ۵۱.۶۸ دلار صورت گرفت. 

کاهش قیمت نفت با افزایش تولید آمریکا

سازمان اطلاعات انرژی آمریکا روز سه شنبه گفت که در ماه فوریه قرار است با افزایش تولید نفت شیل، به کاهش تولید سه ماهه پایان بخشیم. این امر در حالی صورت می گیرد که آمریکا فعالیت های حفاری خود را افزایش داده و هفتۀ گذشته شرکت‌های انرژی آمریکایی برای یازدهمین هفته متوالی تعداد سکوهای حفاری خود را افزایش دادند و با توجه به این که اکنون هشت ماه می‌شود که قیمت نفت در سطحی ست که می‌تواند برای حفاران سود آور باشد، فعالیت‌های حفاری خود را گسترش داده‌اند.

افزایش تولید آمریکا، موجب این نگرانی شده که تمام تلاش های تولید کنندگان عضو و غیر عضو اوپک برای کاهش تولید، نقش بر آب شود.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر