بازدید 5207

ماجرای درگیری بختیار رحمانی با رحمتی

بعد بازی سیاه جامگان مشهد اتفاقاتی بین من و مهدی رخ داد اما چنین چیزهایی وجود دارد. ما بعد از آن اتفاقات باهم فقط سلام و علیک می کردیم؛ نه بیشتر و نه کم تر. با این حال بعضی ها می گفتند باند درست کرده ایم
کد خبر: ۶۵۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ 18 January 2017

 بختیار رحمانی از استقلال جدا شد و راهی فولاد خوزستان شد. او به جایی برگشت که در آن به فوتبال ایران شناسانده شده بود.

به گزارش تابناک ورزشی،هافبک اسبق استقلال گفت: بعد از بازی با سیاه جامگان فقط با مهدی سلام و علیک داشتم.وی درباره شایعه اختلاف او با سید مهدی رحمتی گفت: بعد بازی سیاه جامگان مشهد اتفاقاتی بین من و مهدی رخ داد اما چنین چیزهایی وجود دارد. ما بعد از آن اتفاقات باهم فقط سلام و علیک می کردیم؛ نه بیشتر و نه کم تر. با این حال بعضی ها می گفتند باند درست کرده ایم و این خیلی خنده دار بود. اصلا اینطور نیست که مهدی رحمتی من را به استقلال آورده باشد. مهدی بازیکن تیم است و من با هیات مدیره صحبت کردم. امسال اگر مهدی نبود شرایط خیلی بحرانی تر بود. او کاپیتان زحمتکشی بود و نباید از این مسائل چشم پوشی کنیم.

ماجرای درگیری بختیار رحمانی با رحمتی

رحمانی در توضیح بیشتر درباره آن اتفاق نیز گفت: در زمین یک اتفاق بین ما رخ داد. من باید به او به عنوان کاپیتان احترام می گذاشتم. اما اعصابم خرد بود. به رختکن رفتم بعد از تعویضم و دیگر مساله ای نبود. من با هیچ کس دشمنی ندارم و از هیچ کس ناراحت نیستم.بازیکن سابق استقلال در پایان پیوستنش به تیم رقیب یعنی پرسپولیس را در آینده رد نکرد و گفت: من از مسئولین پرسپولیس ممنونم. اول فصل به من گفتند که به تیم ما بیا. فوتبال حرفه ای است و من الان به فولاد برگشتم و از آینده هیچ کس خبر ندارد. به کارم در فولاد ادامه می دهم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار