بازدید 3358

سامانه سهام عدالت پاسخگوی سوالات مردم درباره سهم ها باشد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با بیان اینکه بهره مندی مردم از مزایای سهام عدالت مطالبه به حق آن ها است، گفت: سامانه سهام عدالت باید در زمینه اطلاع رسانی از میزان سهام افراد و نحوه آزاد سازی آن پاسخگوی مردم باشد.
کد خبر: ۶۵۷۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷ 18 January 2017
غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به راه اندازی سامانه سهام عدالت، گفت: مردم انتظار تعیین تکلیف سهام عدالت و احقاق حقوقشان از این مسیر را دارند زیرا سالیان بسیاری از نابه سامانی این طرح می گذرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بهره مندی مردم از مزایای سهام عدالت مطالبه به حق آن ها است، تصریح کرد: نباید با عوض شدن دولت ها قول و قرارها در زمینه ساماندهی سهام عدالت به فراموشی سپرده شود، زیرا سال های بسیاری از بلاتکلیفی این طرح می گذرد.

وی با تاکید بر اینکه کمیسیون اقتصادی مجلس باید ورود جدی به بحث سهام عدالت در خصوص ساماندهی آن داشته باشد، گفت: دعوت از مسئولان مربوطه برای ساماندهی طرح سهام عدالت در مجلس باید هر چه سریع تر صورت بگیرد، زیرا عمر دولت یازدهم نیز رو به پایان بوده اما شاهد تحولی در این طرح نیستیم.

دولت باید پاسخگوی نیازهای منطقی مردم باشد

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه دولت باید پاسخگوی نیازهای منطقی مردم باشد، تصریح کرد: در شرایط اقتصادی فعلی باید سود سهام عدالت به خانوارها داده شده و موضوع آزادسازی خرید و فروش سهام عدالت به سرانجام برسد.

جعفرزاده ایمن آبادی با تاکید بر اینکه سهم بری مردم از سهام عدالت طبق قانون باید از سوی دولت صورت بگیرد، افزود: در حال حاضر آینده سهام عدالت تاریک بوده و مردم از وضعیت فعلی ناراضی هستند، از این رو به طور حتم مجلس پس از تعطیلات به بررسی ابعاد مختلف سهام عدالت خواهد پرداخت تا به این ترتیب بهبودی در این شرایط با تعامل با دولت ایجاد شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: در صورتی که آزادسازی سهام عدالت صورت بگیرد، افراد می توانند با عواید آن نیازهای خود را پاسخ دهند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: به طور حتم پس از تعطیلات مجلس برای سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه درخواست رسیدگی به سهام عدالت داده خواهد شد و مجلس به این مهم ورود خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل