بازدید 2294

افزایش هزار میلیارد تومانی پایه بودجه صداوسیما

عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداو‌سیما با اشاره به افزایش اعتبارات صداوسیما در لایحه برنامه ششم، تاکید کرد: انتظار می‌رود صداوسیما که اذعان دارد ۸ سال است سریال فاخر و الف ویژه نساخته، با این ارتقاء اعتباری حداقل سالانه ۵ تولید اینچنینی داشته باشد.
کد خبر: ۶۵۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ 18 January 2017
احسان قاضی‌زاده هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به افزایش 7دهم درصدی اعتبارات صداوسیما براساس مصوبه مجلس در لایحه برنامه ششم توسعه گفت: افزایش بودجه صداوسیما الزاما باید برای برنامه‌سازی و ارتقاء سطح تولیدات صدا و سیما و همچنین افزایش پوشش صددرصدی باشد.

نماینده مردم فریمان، سرخس و احمدآباد و رضویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه درصورت تایید شورای نگهبان نسبت به این مصوبه، اعتبارات صداوسیما حدوداً دوبرابر می‌شود، تصریح کرد: پایه بودجه صدا و سیما حدود هزار میلیارد تومان افزایش پیدا می‌کند و الزام دیگری که مصوبه مذکور دارد این است که این بودجه باید به صورت کامل تخصیص داده شود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه افزایش بودجه کمک فوق‌العاده‌ای به صدا و سیما است، خاطر نشان کرد: صدا و سیما حق پرداخت حقوق و دستمزد را از این کمک فوق‌العاده ندارد و نمی‌تواند آن را در فصول 1 و 6 هزینه کند یا آن را به عنوان حقوق، اضافه‌کار و مزایای کارمندان در نظر گیرد.

قاضی‌زاده هاشمی با تاکید براینکه این بودجه باید صرف تولیدات شود، افزود: این پول باید صرف تولیدات رادیو تلویزیونی، انیمیشن، مستند و همچنین گسترش توسعه فنی برای پوشش صددرصدی نقاط کشور شود.

عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداو‌سیما خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود صدا و سیما که اذعان دارد 8 سال است سریال الف ویژه نساخته و آخرین کار مختار بوده، با این ارتقاء هزار میلیاردی، حداقل بتواند سالیانه 5 کار فاخر و الف ویژه را روی آنتن صدا و سیما ببرد تا مخاطب بیشتری را جذب کند تا مخاطبان جذب شبکه‌های ماهواره‌ای نشوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل