بازدید 6749

حریق در خوابگاه دانشجویی

کد خبر: ۶۵۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴ 18 January 2017
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، از وقوع آتش سوزی در یک خوابگاه دانشجویی خبر داد و گفت: در این حادثه ۱۵ تن نجات پیدا کردند.

به گزارش جام جم، سید جلال ملکی در گفتگو با مهر به تشریح جزئیات این حادثه پرداخت و افزود: ساعت ۰۶:۱۸ حادثه آتش‌سوزی خوابگاه دانشجویی واقع در خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی اعلام و نیروهای ۲ ایستگاه به همراه نردبان هیدرولیک و خودروی تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته وی، آتش‌سوزی در طبقه منفی یک، مملو از ضایعات یک ساختمان پنج طبقه با کاربری خوابگاه دانشجویی اتفاق افتاد که با سرایت دود غلیظ به طبقات بالایی، تعدادی از دانشجویان در میان دود آتش محبوس شدند.

ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان با تقسیم شدن به ۲ گروه عملیات را آغاز کردند، افزود: گروه اول برای اطفای حریق، به کانون آتش‌ سوزی وارد و موفق به مهار آتش شدند.

وی گفت: به طور همزمان، گروه دوم نیز وارد راهروها و طبقات شده و موفق به نجات و خارج کردن ۱۵ نفر از دانشجویان گرفتار در دود و حرارت شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران افزود: این حادثه خوشبختانه مورد مصدومیت نداشت اما توصیه می‌شود که خوابگاه‌های دانشجویی به طور حتم، سیستم‌های ایمنی مناسب و خاموش کننده در ساختمان نگهداری کنند.با ایمن سازی محل حادثه عملیات در ساعت ۰۷:۱۷ به پایان رسید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر