بازدید 6573

شكستن دست پيرزن براي انتقام از پدربزرگ

کد خبر: ۶۵۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ 18 January 2017
پسر جوان وقتي متوجه شد كه پدربزرگش پس از فوت مادربزرگش با زن ديگري ازدواج كرده است، دست به انتقام‌گيري زد.
 
به گزارش جوان، ساعت 14:30 روز سه‌شنبه‌‌ هفتم دي‌ماه بود كه مأموران كلانتري 179 خليج از ماجراي سرقت در يكي از خانه‌هاي محل با خبر و در محل حاضر شدند. محل حادثه خانه ‌ويلايي قديمي بود كه سارقان بعد از بستن دست و پاي زوج سالخورده دست پيرزن را شكسته و پس از سرقت طلاهاي او از محل فرار كرده بودند.

بعد از مطرح شدن شكايت، پرونده به دستور قاضي رضوانفر، بازپرس شعبه سوم دادسراي ناحيه 18 تهران، در اختيار تيمي از كارآگاهان پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. مرد 80 ساله در شرح ماجرا گفت: دو سال قبل همسرم فوت شد و با زن ديگري كه همسن خودم است، ازدواج كردم و در اين مدت زندگي خوبي داشتيم. امروز در خانه نشسته بوديم كه زنگ در را زدند. وقتي مقابل در خانه رفتم با دو مرد نقابدار مواجه شدم. آنها به زور وارد شدند و دست و پاي من و همسرم را بستند. يكي از آنها طلاهاي همسرم را از دست و گردنش باز كرد. بعد هم بدون هيچ دليلي دست همسرم را شكست. آنها بدون اينكه حرفي بزنند يا چيز ديگري سرقت كنند، خانه را ترك كردند.

كارآگاهان بعد از تحقيق از زوج سالخورده اطمينان پيدا كردند كه سرقت از سوي فردي آشنا رقم خورده است.
 
در شاخه ديگري از بررسي‌ها كارآگاهان در جريان تحقيقات محلي موفق شدند كه يكي از سارقان را كه مجرم سابقه‌داري به نام سعيد. ع 22 ساله بود، شناسايي و در كرج بازداشت كنند. او ابتدا جرمش را انكار كرد، اما در بررسي‌هاي بعدي به سرقت با همدستي پسري 22 ساله به نام ناصر. ن اعتراف كرد.
 
او گفت ناصر فرزند يكي از نوه‌هاي پيرمرد است و از من خواست در جريان سرقت با او همكاري كنم كه قبول كردم. بعد از به دست آمدن اين اطلاعات، كارآگاهان چند ساعت بعد ناصر را در تهرانسر بازداشت كردند. او در بازجويي‌ها به جرمش اعتراف كرد و در شرح ماجرا گفت :بعد از فوت مادربزرگم متوجه شديم كه پدربزرگم با زن ديگري وصلت كرده است.

من از اين كار او ناراحت شدم و توقع نداشتم كه بعد از فوت مادربزرگم با زن ديگري ازدواج كند به خاطر همين كينه آن زن را به دل گرفتم؛ چراكه هيچ زني نمي‌توانست جاي مادربزرگم را برايم پر كند. بعد از آن بود كه براي انتقام از او اين نقشه را طراحي و اجرا كردم، اما نمي‌دانستم كه دستم رو مي‌شود.
 
سرهنگ كارآگاه احمد نجفي، رئيس پايگاه پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ گفت: با كامل شدن پرونده دو متهم روانه زندان شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها