بازدید 2814

معروف بودن کمکی به اغماض برای خطای ورزشکاران نمی‌کند

عضو کمیته والیبال فراکسیون ورزش مجلس معتقد است باید مراقبت بیشتری نسبت به حاکم شدن جو اخلاقی در جامعه ورزشی صورت گیرد؛ اما در صورت مشاهده بداخلاقی از سوی ورزشکاران، قانون باید برای همه به صورت یکسان اعمال شود.
کد خبر: ۶۵۷۸۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴ 18 January 2017
محمد دامادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به رأی کمیته انضباطی درباره بی‌اخلاقی سعید معروف در مسابقات لیگ برتر گفت: سعید معروف به عنوان کاپیتان تیم ملی والیبال کشور باید بتواند خودکنترلی بیشتری داشته باشد؛ ضمن آنکه نهادهای نظارتی در ورزش باید نسبت به حاکم شدن جو اخلاقی در جامعه ورزشی مراقبت بیشتری کنند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی معتقد است علاوه بر اینکه بایستی قانون اجرا شود، تصریح کرد: اگرچه محرومیت، یک تنبیه و قانون برای همه متخلفان در تمام حوزه‌ها است اما باید تدابیر پیشگیرانه‌ای برای کمک به حاکم شدن افضای اخلاقی در محیط ورزشی پیش‌بینی شود.

وی با اشاره به الگو بودن ورزشکاران معروف گفت: رفتار، برخورد و مشی ورزشکاران، هنرمندان و افراد برجسته که در نزد مردم شناخته‌شده هستند به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر علاقمندان آنها تاثیر می‌گذارد لذا آنها باید مراقبت بیشتری بر حالات خود داشته باشد و البته در حیطه ورزش نیز فدراسیون مربوطه کمک کند و با پیدا کردن راه‌حل در نشست، جلسات و صحبت‌ها از چنین حاشیه‌هایی خارج شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه نباید باب شود که هر کسی بتواند فحاشی کند، تصریح کرد: قطعا این گونه رفتارها اثرات موضعی و وضعی دارد و حتما باید به آن رسیدگی شود.

دامادی افزود: باید برای کمیته انضباطی جایگاه قضاوتی قائل بود تا قانون را برای همه به صورت یکسان اجرا کند و  شهرت و معروفیت ورزشکاران، تاثیری بر رای نهایی آنها نداشته باشد.

عضو کمیته والیبال فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به محرومیت یک جلسه‌ای معروف، با بیان اینکه قطعا ملاحظاتی انجام شده خاطر نشان کرد: امکان ندارد این تنبیه بدون ملاحظه باشد اما به نظر من با نشست‌هایی در این باب می‌توان برخی مشکلات را حل کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی