بازدید 2605

جنگ ۲۲ روزه نماد توان محور مقاومت برای نابودی اسرائیل

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه در جریان جنگ ۲۲ روزه رسانه‌های غربی بر جنایات رژیم صهیونیستی چشم پوشی کردند، گفت: مقاومت مردم مظلوم غزه با توکل بر خدا منجر به شکست رژیم صهیونیستی شد تا این باور در محور مقاومت تقویت شود.
کد خبر: ۶۵۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 18 January 2017
جهانبخش محبی نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درخصوص 29 دی‌ماه و روز غزه، اظهار داشت: همانطور که در روز قدس باید مظلومیت مردم فلسطین و حمایت خود را از آن‌ها به جهانیان نشان دهیم در روز غزه نیز باید فریاد مظلومیت و حق طلبی مردم مظلومش به گوش جهانیان برسد.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه در جریان جنگ 22 روزه رسانه‌های غربی بر جنایات رژیم صهیونیستی چشم پوشی کردند، متذکر شد: مقاومت مردم مظلوم غزه با توکل بر خدا منجر به شکست رژیم صهیونیستی شد تا این باور در محور مقاومت تقویت شود که می‌توان در مقابل اسرائیل و حامیانش ایستاد و به پیروزی رسید.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران همواره شعار دفاع از مظلومین را سرلوحه خود قرار داده و مسئله فلسطین و دفاع از مسلمانان آن سرزمین از دغدغه‌های مردم ایران بوده است.

محبی نیا گفت: غزه نمادی از مظلومیت جامعه اسلامی در سال‌های اخیر است، مردم غزه نشان دادند که به رغم همه فشارها و سختی‌ها در برابر دشمن می‌توان مقاومت کرد و پیروز شد زیرا مردم غزه با ایمان راسخ در برابر دشمنان ایستاده‌اند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها