بازدید 5298
۲

ناوگان حمل‌ونقل پاک شهر تهران رونمایی شد

بعداز ظهر امروز با حضور شهردار تهران، از ناوگان حمل و نقل پاک شهر تهران مشتمل بر ۲۰۰ دستگاه تاکسی هیبریدی، اتوبوس‌های گازسوز و فیلتردار و موتورهای برقی رونمایی شد.
کد خبر: ۶۵۷۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۹ 17 January 2017
بعداز ظهر امروز با حضور شهردار تهران، از ناوگان حمل و نقل پاک شهر تهران مشتمل بر ۲۰۰ دستگاه تاکسی هیبریدی، اتوبوس‌های گازسوز و فیلتردار و موتورهای برقی رونمایی شد.

مازیار حسینی معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران، در آیین رونمایی از ناوگان حمل‌و نقل پاک شهر تهران که امروز به مناسبت 29دی روز هوای پاک برگزار شد در سخنانی با تاکید بر اینکه شهرداری تهران از سال 93 بخشی از توجه خود به احیا  و بازگرداندن آرامش منطقه 12 متمرکز کرده است گفت: در خصوص اجرای طرح ارتقای زندگی در منطقه 12 شهردار تهران هم ساکن این منطقه شد تا اقدامت معاونت‌ها و شهرداری‌ منطقه 12 نظارت شود. به همین دلیل فضای ایجاد شده در منطقه با دوران قبلی قابل مقایسه نیست.

مازیار حسینی تاکید کرد که در منطقه 12 یک برنامه پیگیری شده است تا حمل و نقل پاک دراین منطقه صورت گیرد. وی آئین امروز و رونمایی از 200 تاکسی هیبریدی را در این زمینه عنوان کرد.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران  در ادامه گفت: رونمایی از  200 دستگاه دوچرخه جدید و آماده‌سازی سه کیلومتر خط ویژه دوچرخه بخشی از حمل و نقل پاک است.
حسینی در ادامه تصریح کرد که امروز رونمایی از  30 دستگاه ون برقی، 32 دستگاه موتور برقی، رونمایی اتوبوس‌های دیزلی با فیلتر جذب دوده و نوسازی مینی‌بوس‌های فرسوده صورت می‌گیرد.

مازیار حسینی در ادامه به طرح تعویض تاکسی‌های فرسوده تهران پرداخت و گفت: سهم شهرداری از 300هزار خودروی فرسوده تهران، 16 هزار تاکسی فرسوده است که نوسازی آنها در دستور کار قرار گرفته است و در آینده نزدیک جشن نوسازی 10 هزارمین تاکسی را برگزار خواهیم کرد.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران  تصریح کرد: بنا داریم تا پایان نیمه اول سال آینده پرونده تاکسی‌های فرسوده را ببندیم.

مازیار حسینی در ادامه به طرح تعویض و نوسازی ناوگان مینی‌بوس شرکت اتوبوس‌رانی تهران پرداخت و گفت: موتور سال گذشته قرار بود با کمک سازمان محیط زیست، نوسازی مینی‌بوس‌ها آغاز شود اما گونه نشد. از مهر ماه امسال با کمک شورای شهر و دستور شهردار تهران، نوسازی مینی‌بوس‌های فرسوده آغاز شد و در حال حاضر 150 مینی‌بوس در آستانه اسقاط هستند و 250 نفر نیز ثبت نام کرده‌اند.

حسینی در ادامه به رونمایی از 32موتور برقی موجود در کشور در این آیین پرداخت و گفت: این 32 موتور برقی تنها موتورهای برقی موجود دذ کشور هستند و  در محدوده بازار فعال خواهند بود.

در این آیین از فیلتر دوده نصب شده بر اتوبوس‌ها هم رونمایی شد. حسینی در این خصوص با تاکید بر اینکه قیمت این فیلترها حدود 40میلیون تومان است گفت: قیمت فیلترها برای مدیریت شهری تهران هزینه سنگینی  دارند اما با توجه به اهمیت این موضوع و سلامتی مردم این پروژه آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در این آیین که در خیابان صوراسرافیل منطقه 12تهران برگزار شد، محمدباقر قالیباف شهردار تهران، پیش از آغاز رسمی مراسم از ناوگان پاک شهر تهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفت.

در این مراسم که با حضور برخی کسبه و مردم منطقه همراه بود، همچنین برخی افراد مشکلات شهری و معیشتی خود را با قالیباف مطرح کردند و شهردار تهران هم در ازدحام بازدید و استقبال مردم، دستوراتی را به شهردار منطقه ارائه کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چه کسی گفته هیبریدی خودرو پاک است . هیبریدی موتور اتو ( بنزینی ) و الکتریکی را با هم دارد . هنگام شتاب گیری موتور الکتریکی به کمک بنزینی می آِید . این کجایش پاک است؟
من 20 ساله که میرم سر کار آرزوم اینه که مسیر سر کارم طوری باشه که بتونم با دوچرخه برم سر کار ولی هیچ وقت اتفاق نیافتاده به خاطر اینکه تو مسیرم یا اتوبان هست یا خیابون هم هست مناسب دوچرخه نیست .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار