بازدید 5402

آتش سوزی شهرک شکوهیه قم مهار شد

آتش سوزی عصر امروز در یک کارخانه میعانات نفتی در شهرک شکوهیه قم که به چندین کارخانه مجاور سرایت کرده و ۲ مجروح به جا گذاشت، اطفا شد.
کد خبر: ۶۵۷۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵ 17 January 2017
آتش سوزی عصر امروز در یک کارخانه میعانات نفتی در شهرک شکوهیه قم که به چندین کارخانه مجاور سرایت کرده و ۲ مجروح به جا گذاشت، اطفا شد.

به گزارش تسنیم،  آتش سوزی عصر امروز در یک کارخانه میعانات نفتی در شهرک شکوهیه قم که به چندین کارخانه مجاور سرایت کرده و 2 مجروح به جا گذاشت، اطفا شد.

خلبان محمد مهدی نوری آل آقا، ریس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق هوایی کشور با اعلام این خبر و با اشاره به اینکه مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق هوایی هواره جهت خدمت رسانی به هم میهنان آماده است به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم گفت: با توجه به گسترش حریق در شهرک صنعتی شکوهیه قم و در خواست مدیرکل بحران استان ظرف مدت کوتاهی بالگرد مجهز به بسکت اطفا حریق به محل اعزام شد و پس از خاموش شدن آتش  وبررسی کامل  منطقه، بالگرد به پایگاه بازگشت.

به گزارش تسنیم، امیر طیبی نژاد، مدیرعامل شرکت شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، ساعتی پیش با تأکید بر اینکه علت وقوع حادثه مشخص نیست، گفته بود: بررسی این موضوع باید به کارشناسان محول شود اما بر اساس شواهد، نقص در یکی از دستگاه‌های این واحد صنعتی عامل آتش‌سوزی به شمار می‌رود. این حادثه تاکنون 2 مصدوم داشته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس