بازدید 4244
۳

رشد 209 واحدی شاخص کل بورس

معاملات امروز سه شنبه 28 دی ماه با روندی کم حجم ولی رو به رشد پیگیری شد و در نهایت شاخص کل بورس با رشد 209 واحدی روبه‌رو شد.
کد خبر: ۶۵۷۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 17 January 2017
رشد 209 واحدی شاخص کل بورسمعاملات امروز سه شنبه 28 دی ماه با روندی کم حجم ولی رو به رشد پیگیری شد و در نهایت شاخص کل بورس با رشد 209 واحدی روبه‌رو شد.

به گزارش تابناک اقتصادی، در این روز برخلاف روزهای گذشته، افزایش تقاضا در گروه خودرو دیده شد؛ به طوری‌که نمادهای خودرو،  خکاوه و خگستر با افزایش تقاضا و رشد قیمتی مواجه شدند. ازسوی دیگر معاملات گروه فلزات تحت فشار فروش دنبال شدند.

در گروه منفی معدنی‌ها همچنین کبافق با صف فروش و کروی با افت 3.5 درصدی قیمت دنبال شدند. در گروه مثبت ساختمانی اما ثاباد در قیمت 1935 ریال برای دومین روز متوالی صف خرید بود. معاملات گروه پالایشی نیز در دامنه مثبت ولی کم حجم پیگیری شدند.

معاملات گروه محصولات غذایی مثبت و نمادهای غالبر، غپاک، غاذر، غبهنوش و غدیس صف خرید بودند. گروه سیمانی نیز در حاشیه و کم حجم معامله شدند.

در میانه بازار، شاخص کل بورس با رشد 60 واحدی به عدد 79 هزار و 144 واحد رسید. گروه معدنی‌ها یکپارچه سرخ پوش شدند.


در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس با رشد 209 واحدی در ارتفاع 79 هزار و 293 واحد قرار گرفت.  شاخص هم وزن نیز با رشد 50 واحدی به عدد 15 هزار و 504 واحد دست یافت. ارزش معاملات نیز 2263 میلیارد ریال شد. بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را نماد اخابر با 68 واحد و بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را نماد فارس با 59 واحد به عهده داشتند. بیشترین ارزش معاملات غیربلوک نیز از آن خودرو با 96.9 میلیارد ریال بود.

در فرابورس نیز شاخص کل با رشد 3.5 واحدی به ارتفاع 835 واحد دست یافت. ارزش معاملات نیز 1627 میلیارد ریال شد. بیشترین تاثیر بر شاخص را نمادهای هرمز با 1.35 واحد منفی و بمپنا با 0.48 واحد مثبت به عهده گرفتند. بیشترین ارزش معاملات غیربلوک نیز برای نماد زنگان با 40.1  میلیارد ریال بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
سه شنبه 128 دی 95
بازهم دستکاری بورس در 5 دقیقه آخر (طبق روال همیشگی) !!!
درحالیکه شاخص بورس در ساعت 12:25 دقیقه حدود 60 واحد منفی بود در ست در 5 دقیقه آخر 220 واحد مثبتش کردند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
باور ندارید به نمودار روند بورس امروز ، روزهای قبل و روزهای آتی مراجعه کنید
پاسخ ها
الیاس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۸
دقیقا.توهین به شعور مردم شده کار روزانه سازمان بورس
دستکاری شاخص بورس تبدیل به یک روال علنی و عادی شده و از ادامه آن هیچ ابایی ندارند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار