بازدید 3728

فرجی رئیس فدراسیون کاراته شد

مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون کاراته امروز در آکادمی ملی المپیک با ریاست مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تشکیل و برگزار شد که در پایان رای گیری محمدصادق فرجی با کسب 24 رای به عنوان رئیس 4 ساله این فدراسیون انتخاب شد.
کد خبر: ۶۵۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 17 January 2017
محمدصادق فرجی با کسب 24 رای از سوی اعضاء حاضر در مجمع به عنوان رئیس چهار سال آینده فدراسیون کاراته انتخاب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون کاراته امروز (سه شنبه) در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک با ریاست مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان تشکیل و برگزار شد.

در پایان رای گیری محمدصادق فرجی با کسب 24 رای به عنوان رئیس 4 ساله این فدراسیون انتخاب شد. ضمن اینکه ناظریان نیز 13 رای گرفت.

وزارت ورزش و جوانان طی چند هفته هفته از میان نفراتی که برای تصدی صندلی ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده بودند، نام 25 نفر را به عنوان نفراتی که می توانند در مجمع به رقابت بپردازند، اعلام کرد.

بر همین اساس صمد ولیزاده، علی خرمی، علیرضا اسدزاده، محمدعلی باتوانی، علی برق پیما، مصطفی نکولعل آزاد، حسین دهقانی، علیرضا رستمی، قاسم سعیدی، حمیدرضا عرفانی، حمیدرضا ده بزرگی، خانم زیبا محمدرضایی، مازیار فریدخمامی، ایرج علی میرزایی، عقیل کشیر تقرتپه، آیدین محمدی، بهزاد ملکی، حبیب اله ناظریان، حسین افراسیابی، سعید نیکوخصلت، محمدصادق فرجی، محمد احمدی، سیدعباس پناهی، حمید عباسی و محمدقاسم منوچهری نفراتی هستند که مجوز حضور در مجمع را دریافت کردند و در نهایت بعد از انصراف کاندیداها انتخابات بین 8 کاندیدا به نام های علی برق پیما، محمدصادق فرجی، عقیل کشیر تقیرتپه، زیبا محمدرضایی، ایدین محمدی، مهردادملکی، حبیب الله ناظریان و مصطفی نکو لعل آزاد باقی ماندند تا انتخابات بین این 8 کاندیدای باقی مانده برگزار شد.

همچنین بر اساس اعلام فدراسیون کاراته غیر از روسای هیات ها و نمایندگان ارگان‌ها و سازمان‌هایی که حق رای دارند، امیر مهدی زاده، سعید احمدی و حمیده عباسعلی به عنوان نماینده ورزشکاران معرف شده بودند که سعید احمدی به دلیل حضور در سفر خارجی به این مجمع نرسید و مهدی خدابخشی جایگزین وی شد.

اما محمدعلی مردانی به عنوان نماینده داوران، غلامرضا دباغیان به عنوان نماینده مربیان و دانشگاه آزاد به همراه مقاومت بسیج به عنوان نماینده باشگاه‌ها در این مجمع حضور داشتند.

قبل از آغاز رای گیری اعضای مجمع و روسای هیات ها با اهدای لوحی از زحمات حسن طباطبایی سرپرست این فدراسیون تقدیر کردند. همچنین وزیر ورزش و جوانان نیز از طباطبایی به دلیل زحماتش در طول دوران سرپرستی تشکر کرد.
 
فرجی رئیس فدراسیون کاراته شد 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر