بازدید 2226

لزوم حمایت از خیرین مدرسه‌ساز در راستای توسعه فضاهای آموزشی

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت از خیرین مدرسه‌ساز در کشور گفت: شهرداری‌ها و وزارت مسکن و راه و شهرسازی همکاری‌های لازم را با خیرین مدرسه‌ساز داشته باشند.
کد خبر: ۶۵۷۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۰ 17 January 2017
علی لاریجانی که به استان قم سفر کرده است، با محسن پورگلیان مدیرکل نوسازی مدارس استان قم و برقعی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز این استان و جمعی از خیرین مدرسه ساز دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت از خیرین مدرسه ساز در کشور گفت: باید به موضوع توسعه فضاهای آموزشی توجه شود و شهرداری‌ها و وزارت راه و شهرسازی همکاری جدی‌ای را با خیرین مدرسه ساز و ادارات کل نوسازی مدارس داشته باشد و اقدامات لازم را برای تسهیل در تامین زمین‌های مورد نیاز برای ساخت مدارس، انجام دهند.

بر اساس گزارش خانه ملت، در این دیدار مدیرکل نوسازی مدارس استان قم و رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز این استان گزارشی از فعالیت‌های خود به رئیس مجلس شورای اسلامی ارائه دادند و مسائل خود را بیان کردند.

پورگلیان مدیرکل نوسازی مدارس استان قم احیای تبصره‌های ماده 18 قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش که در رابطه با ساخت مدارس همراه با ساخت مجتمع های مسکونی است، را مطرح کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان