بازدید 2174

تداوم صادرات مرغ به شرط تامین نیاز داخلی کشور عملیاتی شود

عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه وجود دولت در کنار مرغدار برای بهبود این صنعت حیاتی است،گفت:تداوم صادرات مرغ به شرط تامین نیازداخلی کشور عملیاتی شود.
کد خبر: ۶۵۷۵۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 17 January 2017
عبدالله حاتمیان درگفت وگو باخبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت صنعت مرغداری در کشور،گفت:توزیع ارزان قیمت نهاده های مرغی و بهبود وضعیت بیمه مرغداری های کشور از عواملی است که برای توسعه مرغداری ها در کشور الزامی  است تا مرغدار تنها به فکر تولید باشد.

نماینده مردم درگز درمجلس شورای اسلامی بابیان اینکه دولت با برنامه ریزی آمایشی بازار  فروش داخلی و صادراتی فرآورده های مرغی را برای مرغدار ایجاد کند،ادامه داد:مرغدار به تنهایی نمی تواند در عرصه تولید و بازاریابی،فروش محصولات حضور داشته باشد؛بنابراین دولت باید به عنوان حامی مطمئن تولیدکننده را درمسیرتولید تا رسیدن به دست مصرف کننده یاری دهد.

وی ادامه داد:حمایت از مرغدار باید از مبدا تولید تا چرخه فروش در بازارهای داخلی و صادراتی  عملیاتی شود؛زیرا مرغدار برای  توسعه صنعت مرغداری تنها باید به سمت تولید انبوهی حرکت کند که قبل از  تولید بازار مصرفی خود مهیا باشد.

عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه وجود تولیدکننده درکنار دولت درصنعت کشاورزی ضروری است،یادآورشد:تداوم صادرات مرغ به شرط تامین نیازداخلی کشور عملیاتی شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر