بازدید 3003

استانداردها در این باغ وحش رعایت نمی‌شود

نماینده مردم خرم آباد در مجلس بر لزوم واگذاری سریع تر باغ وحش کاسیت خرم آباد به شهرداری تاکید کرد و گفت: استانداردها در این باغ وحش رعایت نمی شود.
کد خبر: ۶۵۷۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱ 17 January 2017
محمدرضا ملکشاهی راد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه واگذاری باغ وحش کاسیت خرم آباد به شهرداری تاثیر زیادی در بهبود وضعیت آن دارد، بر لزوم واگذاری سریع تر این باغ وحش به شهرداری تاکید کرد و گفت: متاسفانه این باغ وحش وضعیت مناسبی نداشته و پارامترهای لازم از لحاظ تغذیه، بهداشت، فضا و سایر استانداردها هم در آن رعایت نشده است.

 نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه باغ وحش ها و مراکز نگهداری از حیوانات باید مجوزهای زیست محیطی را اخذ و حقوق حیوانات را رعایت کنند، افزود: باغ وحش نباید اسارت‌گاهی برای حیوانات باشد بلکه باید به رعایت استانداردهای خدمات دامپزشکی، نوع تغذیه، نحوه نگهداری و اندازه قفس‌ها  در این مراکز توجه شده و حقوق حیوانات در آن رعایت شود.

  باغ وحش ها باید به بخش خصوصی واگذار شوند

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه بهتر است باغ وحش های کشور به ویژه کاسیت خرم آباد  به بخش خصوصی واگذار شوند، یادآور شد: واگذاری باغ وحش ها به بخش خصوصی در بهبود وضعیت این مراکز تاثیر بسزائی دارد زیرا مراکز دولتی از پس تامین هزینه های آنها بر نمی آیند.

 ضرورت استانداردسازی باغ وحش خرم آباد

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر ضرورت استانداردسازی باغ وحش خرم آباد، گفت: هر دستگاهی که بخواهد مسئولیت این باغ وحش را بر عهده گیرد ما از آن حمایت خواهیم کرد؛ البته در این رابطه ورود کرده و نشستی را با مسئولان مربوطه خواهیم داشت.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سازمان دامپزشکی خرم آباد تجربه مناسبی در رابطه با باغ وحش  ندارد، گفت: به صورت جدی نیاز است دستگاهی وظیفه نگهداری از  باغ وحش کاسیت خرم آباد را بر عهده بگیرد که از نگهداری باغ وحش ها آگاهی و علم کافی داشته و بتواند نسبت به بهبود وضعیت آن اقدام کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی