بازدید 2760

تنظیم اصولی نرخ گوشت در گرو ذخیره سازی دولت در فصل تابستان

عضو هیئت ریسه کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس با بیان اینکه تنظیم اصولی نرخ گوشت در گرو ذخیره سازی دولت در فصل تابستان است،گفت:گرانی دلار در افزایش نرخ گوشت بی تاثیر نیست.
کد خبر: ۶۵۷۵۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 17 January 2017
نظرافضلی درگفت وگو باخبرنگارخبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت تنظیم بازار  گوشت، گفت:دولت برای تنظیم نرخ بازار گوشت  باید عرضه و تقاضا  را دراین ایام به تناسب برساند؛اما راهکار اساسی برای تنطیم بازار گوشت را می توان در ذخیره سازی منابع دامی  عشایر در فصل تابستان  جستجو کرد.

نماینده  مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:گرانی دلار در افزایش نرخ گوشت بی تاثیر نیست؛بنابراین دولت باید با ذخیره سازی به موقع محصولات دامی عشایر اجازه ندهد در مناسبت هایی همچون  عید با کمبود عرضه گوشت روبرو شویم.

 وی ادامه داد:تنظیم عرضه وتقاضا بازار گوشت اهرم مناسبی برای تعیین نرخ مناسب برای این کالای مهم سفره  غذایی شهروندان  به شمارمی آید تا علاوه  بر مصرف کننده،تولیدکننده  نیز از شرایط بازار رضایتمند باشد.

عضوهیئت ریسه کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع  طبیعی مجلس،یادآورشد:تنظیم اصولی نرخ گوشت در گرو ذخیره سازی دولت در فصل تابستان  است تا بتوان در زمستان گوشت مصرفی کشور را  حتی به طریق  یخ زده نیز تامین کرد
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار