بازدید 2333

اتحادیه ها و اصناف دولت را در راستای تنظیم بازار شب عید یاری دهند

عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس با بیان اینکه تعزیرات حکومتی با گران فروشی کالاهای غذایی بازار شب عید برخورد قاطعانه کنند،گفت: اتحادیه ها و صنوف دولت را در راستای تنظیم بازار شب عید یاری دهند.
کد خبر: ۶۵۷۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۹ 17 January 2017
علاء الدین خادم درگفت وگو باخبرنگارخبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت تنظیم بازارشب عید،گفت:وزارت کشاورزی در راس دستگاه های تنظیم کننده بازار  قراردارد؛بنابراین این وزارتخانه برطبق سنجش نیازهای شهروندان،نیازهای مصرفی مردم  را  در این ایام تامین کند.

نماینده  مردم سپیدان درمجلس شورای اسلامی،تصریح کرد:تعزیرات حکومتی با گران فروشی محصولات غذایی در این ایام با نظارت جامع  برخورد کند و این درحالی است که به نظر می رسد اگر نظارت دقیق در بازارشب عید حاکم شود،نیازی به واردات در این ایام  به هیچ وجه  احساس نمی شود و تنها امکان دارد در برخی موارد خاص در این ایام نیاز  به واردات داشته باشیم.

وی ادامه داد:دستگاه های  نظارتی،دولت ومجلس با راهکارهای که دارند از دخالت دلالان در بازارشب عید جلوگیری کنند و این درحالی که اتحادیه ها و اصناف مختلف با رسالتی که دارند دولت را جهت تنظیم  بازار حمایت کنند.

عضوکمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی  مجلس،یادآورشد:بازارشب عید باید به نوعی تنظیم شود که پاسخگویی نیاز شهروندان  در شب عید باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی