بازدید 2073
چاووشی:

هیچ نهادی حق ورود به انتخابات را ندارد

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: اگر کاندیداها دست به تخریب رقبا بزنند، مردم خودشان آنها را پالایش می‌کنند. امیدواریم با تعیین تکلیف انتخابات الکترونیک به مسائل حاشیه‌ای در کشور پایان دهیم.
کد خبر: ۶۵۷۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ 17 January 2017
به گزارش ایلنا، سید شهاب‌الدین چاووشی در جلسه‌ای با عنوان انتخابات استان تهران گفت:‌ در شرایط ناامن منطقه برگزاری انتخابات نمادی از امنیت است. موضع ما تلاش برای حضور حداکثری مردم است، عقل و منطق هم حکم می‌کند مردم را به حضور و شرکت انتخابات تشویق کنیم.

او با بیان اینکه موضع ما قانون و حمایت از قانون است، تاکید کرد:  نباید به کسی اجازه داد در جریان انتخاب دست به تخریب بزند، با هر گرایشی که مجریان انتخابات داشته باشند، همانطور که رهبری فرمودند در برابر حق‌الناس قرار داریم.

معاون سیاسی استاندار تهران یادآور شد: هیچ نهاد و قانونی حق ورود به انتخابات را له یا علیه کاندیدایی ندارد. هیچ کاندیدی هم حق ندارد سیاه‌نمایی و یا در قوانین خدشه وارد کند. هیچ کاندیدای حق ندارد افراد مقابل خود را تخریب کند، مخصوصا در رسانه‌های عمومی که برای تشویق به حضور حداکثری مردم است.

او افزود: اگر کاندیداها دست به تخریب رقبا بزنند، مردم خودشان آنها را پالایش می‌کنند. امیدواریم با تعیین تکلیف انتخابات الکترونیک به مسائل حاشیه‌ای در کشور پایان دهیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار