بازدید 2209

انتقاد یک ملی‌پوش از اوضاع ژیمناستیک

کد خبر: ۶۵۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱ 17 January 2017
ملی‌پوش ژیمناستیک گفت: ۲۳ سال است که در این رشته زحمت می‌کشم و نمی‌توانم به خاطر سختی‌هایی که وجود دارد، آن را کنار بگذارم.

به گزارش تابناک ورزشی، هادی خناری‌نژاد درباره اتفاقات رخ داده طی هفته‌های اخیر پیرامون ژیمناستیک اظهار داشت: این مسائل ربطی به ما ورزشکاران ندارد و نباید تاثیر منفی بگذارد. به نظرم هرچه به چنین مسائلی دامن زده شود، شرایط ژیمناستیک بدتر می‌شود. فکر می‌کنم با نوشتن استعفا نه تنها چیزی درست نمی‌شود، بلکه نظرات مثبتی که نسبت به این رشته در خارج از جامعه ژیمناستیک وجود دارد، منفی می‌شود.

وی افزود: باید به این نکته توجه کرد که اسبقیان یک سرپرست است و باید منتظر انتخاب رئیس جدید فدراسیون بمانیم. به نظرم هرچه حاشیه‌ها بیشتر شود، به همان اندازه نیز سرپرست فدراسیون از کار اصلی‌اش دور خواهد شد. ضمن اینکه چه بخواهیم و چه نخواهیم، این شرایط روی کار ما هم تاثیر می‌گذارد. متاسفانه برخی چنین رفتار می‌کنند که انگار شرایط فدراسیون از قبل خوب بوده و حالا اینگونه شده است. این در حالی است که در چند سال گذشته حتی مسابقات قهرمانی کشور هم برگزار نمی‌شد.

ملی‌پوش ژیمناستیک کشورمان ادامه داد: این شرایط به ضرر ژیمناستیک است. متاسفانه به گوشم می‌رسد که برخی عنوان می‌کنند ژیمناستیک فقط حاشیه دارد و نمی‌دانم چه جوابی به آنها بدهم.

خناری‌نژاد در پاسخ به این سوال که مسئولان فدراسیون در سال‌های اخیر به وعده‌های خود عمل‌ کرده‌اند یا خیر؟ گفت: وعده‌ای داده نمی‌شود. مسئولان چون خودشان می‌دانستند که این وعده‌ها عملی نمی‌شود، این کار را انجام نمی‌دادند. من پنج سال است که هیچ حقوقی از فدراسیون نگرفته‌ام، چه برسد به سایر چیزها. 23 سال است که در این رشته زحمت می‌کشم و حالا نمی‌توانم به خاطر سختی‌هایی که وجود دارد، آن را کنار بگذارم. چنین شرایطی را خیلی از ژیمناست‌ها دارند که فقط به خاطر زحمات‌شان به صورت مجانی فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: تیم ملی ژیمناستیک پنج ملی‌پوش دارد، نه به اندازه رشته های دیگری همچون دوومیدانی که تعدادشان خیلی بیشتر است. نکته جالب اینکه به همین پنج نفر نیز رسیدگی نمی‌شود و این ورزشکاران مورد حمایت قرار نمی‌گیرند، آن وقت انتظار داریم که عملکرد ژیمناستیک خوب باشد و به سایر رشته‌ها نیز کمک کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل