بازدید 3707

تجلیل ژرمن‌ها از اسطوره محبوب استقلال

کد خبر: ۶۵۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷ 17 January 2017
باشگاه آلمانی روت‌وایس‌اسن ستاره فقید ایرانی‌اش را فراموش نکرد و در اولین سالگرد درگذشت رضا احدی‌ پیام فرستاد.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه روت وایس‌اسن که تیم فوتبالش هم اکنون در دسته سوم بوندس‌لیگا آلمان حضور دارد و در سال‌های 1986 تا 1987 پذیرای «رضا نداف احدی» بود، 12 ماه بعد از فوت وی همچنان به یادش است.

رئیس این تیم ژرمنی که سال گذشته به هنگام فوت دردناک احدی، پیام تسلیت فرستاد، همچنان به یاد بازیکن اسطوره‌ای فوتبال ایران و استقلال است.

 دکتر میشاییل ولینگ، رئیس روت‌وایس‌اسن همزمان با اولین سالگرد هافبک تکنیکی اسبق کشورمان با ارسال پیامی مراتب تاثر و ناراحتی خود را از فقدان این چهره خطاب به خانواده وی و همچنین خانواده فوتبال ایران اینچنین اعلام کرده است:

«حتی یک سال بعد از مرگ او، ما بازیکن سابق‌مان را فراموش نکرده‌‌ایم. ما برای خانواده او و وابستگان رضا نداف احدی،‌همچنان توان زیاد برای تحمل این فقدان آرزو می‌کنیم.

سلام‌های زیاد از خیابان هافن‌ شهر اسن

پروفسور دکتر میشاییل ولینگ، رئیس روت وایس اسن»
 
تجلیل ژرمن‌ها از ستاره محبوب استقلال 

رضا نداف احدی که در تاریخ 9 آذر سال 1341 به دنیا آمد، 28 دی‌ماه سال گذشته بر اثر عفونت داخلی و سرطان کبد، درگذشت.

وی در فوتبال ایران با استقلال تهران مطرح شد و آنقدر پیش رفت که اسطوره محبوب آبی‌ها شد. بازیکنی محجوب و خوش‌اخلاق که همیشه مورد احترام هواداران تیم رقیب یعنی پرسپولیس نیز بود.

قرار است مراسم اولین سالگرد وی در قطعه نام آوران بهشت زهرا در روز پنج‌شنبه با حضور خانواده وی و اعضای خانواده ورزش ایران برگزار شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل