بازدید 5794

زن جيب‌بر دستگير شد

کد خبر: ۶۵۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۲ 17 January 2017
زن جيب بر، هنگام سرقت كيف دستي يكي از مسافران مترو لو رفت و از سوي مالباخته دستگير شد.
 
به گزارش اعتماد، ظهر ١١ دي امسال، ماموران پليس مترو ايستگاه دروازه دولت از اين درگيري باخبر شدند. يكي از طرف‌هاي درگيري مدعي بود كه طرف ديگر، كيف دستي او شامل گوشي همراه و مدارك شناسايي‌اش را به شيوه جيب بري دزديده است. ماموران كيف را بازرسي كرده و با كشف اين مدارك، پليس را در جريان سرقت قرار دادند. با حضور ماموران، زن جيب‌بر به پايگاه هفدهم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد و مورد بازجويي قرار گرفت.
 
او كه پيش از اين دو بار در سال‌هاي ٨٩ و ٩٤ به اتهام جيب بري و سرقت لوازم داخل خودرو دستگير شده و به زندان افتاده بود، خود را بي‌گناه دانست و گفت: «من هيچ سرقتي انجام نداده‌ام و مدارك شناسايي و گوشي شاكي را فرد ديگري در كيفم قرار داده‌ تا مرا سارق نشان دهند. من مي‌خواستم به خانه يكي از بستگانم در لويزان بروم اما اشتباهي سوار قطار خط ٤ مترو شدم. د
 
ر همانجا شاكي فكر كرد من زورگير هستم براي همين با من درگير شد.» اظهارات متهمه در حالي است كه براساس مدارك موجود، نه تنها وقوع سرقت از سوي او محرز شده بلكه پليس احتمال مي‌دهد كه چند فقره سرقت مشابه ديگر نيز مرتكب شده باشد.
 
به همين دليل، مركز اطلاع‌رساني پليس آگاهي، تصوير بدون پوشش او را در اختيار رسانه‌ها قرار داده تا مالباخته‌هاي احتمالي براي پيگيري شكايت خود به پايگاه هفدهم پليس آگاهي تهران بزرگ در خيابان وحدت اسلامي مراجعه كنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس