بازدید 14796
۳

دو مصدوم بر اثر تصادف رانا با کامیون در تهران

کد خبر: ۶۵۷۴۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۷ 17 January 2017
تصادف شدید کامیون با خودرو رانا در بزرگراه شهید یاسینی منجر به مصدومیت دو سرنشین رانا شد.

به گزارش جام جم آنلاین از سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 2:30 بامداد دیروز برخورد شدید یک کامیون با خودرو سواری در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید یاسینی، بالاتر از میدان شهید کلاهدوز به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت مأموران ایستگاه 60 آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

حسن مهرورز؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی به محل حادثه درباره جزئیات این تصادف اظهار کرد: یک دستگاه خودرو سواری رانا با دو سرنشین و یک دستگاه خودرو کامیون به شدت با یکدیگر برخورد کرده و متوقف شده بودند.

وی با بیان اینکه سرنشینان خودرو سواری در اتاقک در هم پیچیده خودرو محبوس شده بودند، خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به سرعت پس از قطع جریان برق و گاز و جلوگیری از نشت بنزین خودرو سواری، علائم هشداردهنده را در اطراف محل حادثه نصب کردند همچنین نیروهای عملیاتی با استفاده از تجهیزات ویژه نجات، با احتیاط کامل قطعات بدنه متلاشی شده خودرو سواری را بریدند، هر دو سرنشین خودرو سواری (دو مرد جوان) که دچار مصدومیت شده بودند را از خودرو خارج کرده و برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند.

نیروهای عملیاتی پس از انتقال هر دو خودرو به حاشیه امن بزرگراه و ایمن‌سازی کامل، محل حادثه را برای بررسی علت وقوع تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳
خدا خیلی بهشون رحم کرده
بیچاره ماشین نو بهش نیومده بود.

الان اگه بیمه بدنه بود بهش یدونه نو میدادن
خانه من در حاشیه بزرگراه امام علی(ع) است واقعا کامیون های عبوری سرعت زیادی دارند و با بوق زدن ها مداوم و سرعت زیاد سعی در گرفتن راه دارند.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس