بازدید 2518

اعتراض عجیب حدادی به دوومیدانی‌کاران؛ چرا با من هماهنگ نکردید؟!

کد خبر: ۶۵۷۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 16 January 2017
نایب قهرمان المپیک لندن گفت: کسی از من در مورد نامه اعتراضی به نحوه مدیریت رئیس فدراسیون دوومیدانی نظری نخواست که حالا انتظار حمایت از من را دارند.

به گزارش تابناک ورزشی، احسان حدادی در خصوص اعتراض 12 ورزشکار دوومیدانی به مدیریت فدراسیون و دیدار آنها با معاون وزیر ورزش و جوانان، اظهار داشت: نظری در این خصوص ندارم چرا که کسی از من در این باره سوالی نکرد. هیچکدام از این نفرات با من صحبتی در مورد کاری که می‎خواهند انجام بدهند، نکردند. سجادی، معاون وزیر ورزش و جوانان همیشه به من لطف داشته و هر زمانی که خواستار دیدار با او بودم، با روی باز موافقت کرده است.

وی ادامه داد: من یک ورزشکارم و وظیفه‎ام فقط ورزش کردن است. مهمترین کاری که دارم افتخار آفرینی و بالا بردن پرچم ایران است. کار خودم را انجام می‎دهم و به مسائل حاشیه‎ای کاری ندارم؛ ضمن اینکه ترجیح می‎دهم در مورد مسائل و مشکلات خودم صحبت کنم. اعتقاد هم دارم نیازی نیست دعوای خانه به کوچه برود شود چرا که راه‎های زیادی برای حل مشکلات وجود دارد.

نایب قهرمان المپیک لندن در رشته پرتاب دیسک گفت: کسی در مورد این نامه اعتراضی نظری از من نخواست و هیچ فردی در موردش حتی با من صحبت هم نکرد که حالا توقع دارند من آنها را حمایت کنم و یا به قول خودشان، پشتشان دربیایم.

حدادی گفت:‌ قطعا مدیریت فدراسیون دوومیدانی مشکلاتی دارد اما دوومیدانی خانواده بزرگی است که با همدلی و همصدایی می‎توان مشکلات را در درون خانواده حل کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار